חיפוש

כל הסיבות לפנות אל הר הכסף

כולנו מנסים לחשוב על העתיד ולהתכונן כמה שרק אפשר לקראת השלב שבו נפסיק לעבוד ונצא לפנסיה. בנוסף, רבים מאיתנו גם עושים לאורך השנים חסכונות אחרים והכול במטרה אחת: לא להגיע למצב שבו אין לנו אין לממן הוצאות שונות. זו הסיבה שבגללה אנחנו פותחים עוד ועוד חסכונות פנסיונים וחסכונות אחרים, אך ריבוי החסכונות הללו מוביל לא פעם לבלבול גדול. הרבה אנשים, אפילו אלה שבטוחים שהם יודעים איפה נמצא הכסף שלהם, בסופו של דבר לא תמיד זוכרים איזה חסכונות יש להם. לכן ברור מדוע יוזמה כמו הר הכסף היא למעשה יוזמה מבורכת ביותר, שכן בעזרתה ניתן לאתר כספים אבודים. זה נשמע לכם מוזר? אתם לא מתארים לעצמכם מצב שבו גם אתם אולי תמצאו כספים אבודים שרק מחכים לכם? אם כך, כדאי שתדעו שאולי אתם טועים. הדרך לגלות זאת היא פשוט לפנות אל הר הכסף ויפה שעה אחת קודם, שכן רק כך תוכלו לדעת אם מחכה לכם כסף אבוד או לא.

קופת חיסכון

איך נעשה החיפוש?

כאשר פונים אל הר הכסף לא צריך לצאת מהבית וגם לא צריך לתת יותר מידי פרטים אישיים. כל מה שצריך זה להשאיר פרטים בסיסיים כמו שם ושם משפחה ובהתאם לכך המערכת כבר תעשה את החיפוש הנדרש. ברוב המקרים המערכת תוכל לעשות את החיפוש במהירות שכן לא מדובר על עניין מורכב מידי והיא מחוברת לכל הגורמים הרלוונטיים. לכן בהחלט יכול להיות מצב שבו תוך יומיים-שלושה למעשה תגלו חסכונות פנסיוניים שבכלל שכחתם שיש לכם! יתרה מכך, כדאי שתדעו שאת החיפוש הזה אתם יכולים לעשות גם עבור אדם שנפטר ושאתם היורשים שלו. העניין הוא שלא אחת ההורים עושים חסכונות שאיש לא יודע עליהם, מה שגורם לכך שלמעשה אחרי לכתם יש להם אלפי שקלים ששוכבים ומחכים. לכן מערכת כמו הר הכסף חשובה ויעילה כל כך שכן בעזרתה ניתן לאתר גם כספים של אדם שנפטר.

מה עושים עם הכסף?

ראשית, כמובן שאין לשאלה הזאת תשובה אחת נכונה כי כל אחד יוכל לעשות מה שנראה לו. שנית, זה גם תלוי על איזה סכומים מדובר. יש מקרים שבהם מדובר בסך הכול על כמה אלפי שקלים אך במקרים אחרים הסכומים יכולים להיות הרבה יותר גבוהים. לכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק את הנושא לעומק ולהבין, לפני הכול, כמה כסף מגיע לכם. כאשר הכסף יעבור לחשבון שלכם, מה שיקרה תוך זמן קצר ביותר, תוכלו להחליט מה אתם עושים בו. יש מי שיבחר להמשיך ולחסוך אותו במקום מסוים ואילו אחרים יבחרו לנצל אותו עד תום, כי זו הרי הפתעה שהם בכלל שכחו מהקיום שלה! מה שבטוח זה שהגיע הזמן שהכספים האבודים שלכם יחזרו אליכם ובכך הר הכסף יעזור לכם.

באותו נושא