חיפוש

איך להתקין מחסן מתכת בגינה

בשנים האחרונות, המחסנים החיצוניים הפכו לפופולריים מאוד.

הביקוש למחסני גינה עולה משנה לשנה, ובעיקר הביקוש למחסני מתכת.

בעבר, היה נהוג להקדיש חדר אחד בבית לצורכי אחסון, אך כיום זה לא המצב.

בעוד מחירי הנדל"ן עולים, לא ניתן לוותר על חדר ולהפוך אותו למחסן, ואנשים רבים מעדיפים להשקיע כמה אלפים בקניית מחסן לגינה.

הקושי המרכזי בעת רכישת מחסן מתכת לגינה הוא ההתקנה שלו.

על מנת להתקין מחסן, לא תידרשו להמציא מחדש את הגלגל, אלא רק לעקוב אחרי ההוראות.

למרות זאת, אנשים רבים מתקשים בכך, והתקנת המחסן עלולה לקחת להם מספר ימים.

בדיוק מסיבה זו כתבנו את המאמר זה.

במאמר זה, תקבלו מספר טיפים שיעזרו לכם לבנות את המחסן שלכם ביעילות המרבית.

 

פרסו את כל החומרים לנגד עיניכם

כל מחסן להתקנה עצמית מגיע בתור קיט, ערכה, אשר בה נמצאים כל החומרים שבהם תצטרכו להשתמש, כולל כמה חלקי חילוף. כל החלקים ממוספרים לצורך זיהוי מהיר ויישום יעיל של ההוראות. על מנת לסיים את העבודה במהירות האפשרית, תצטרכו קודם כל לדעת מה עומד מולכם. אם תצטרכו לנחש מה כל חלק הוא באמצע העבודה, לא תסיימו לעולם. במקום, הקדישו מספר דקות בתחילת העבודה לצורך סקירה מהירה וזיהוי מלא של כל החלקים, ותחסכו זמן יקר.

 

בנו מלמטה למעלה

אם אתם עוקבים כראוי אחרי ההוראות, סביר להניח שהן כתובות בצורה של בנייה מלמטה למעלה בכל מקרה, אך זו נקודה ששוה להתעכב עליה. חל איסור מוחלט לבנות מלמעלה למטה, משום שהדבר מציב את המחסן בסכנת קריסה, ואתכם בסכנת חיים. אם תתחילו לבנות את גג המחסן לפני שאר החלקים שקדמו לו, יווצר לחץ גדול על בסיס המחסן, והוא עלול לקרוס. לכן, יש להקפיד לבנות קודם כל את הבסיס בצורה חזקה ויציבה. זכרו: בנו מלמטה למעלה, ולא להפך.

 

בעת הצורך – אטמו את המחסן

מחסן מתכת לגינה עלול להיות חשוף למים ממספר מקורות שונים: מי גשמים, ממטרות, צינור השקייה, וכדומה. מים אלה מאיימים לחדור למחסן שלכם ולהציף אותו. לכן, אם אתם חוששים לגורל החפצים ששמתם במחסן, אנו ממליצים בחום לאטום אותו, ולהבטיח את ביטחון החפצים שלכם. מלאכת האיטום תתבצע על ידי מריחת חומר ייעודי, עמיד למים, בכל המקומות שבהם עשויים להיות קיימים חורים ורווחים במחסן שלכם.

 

סיכום

מחסני המתכת לגינה צברו את הפופולריות שלהם בזכות ולא בחסד. מדובר בחללי אחסון עמידים ואיכותיים במיוחד, שאיכותם אינה מוטלת בספק. אם אתם נדרשים להתקין מחסן בגנה שלכם, חשוב שתזכרו לפרוס לנגד עיניכם את כל החומרים והחלקים שבהם תשתמשו, לצורך יעילות מרבית. בנוסף, חשוב מאוד לזכור לבנות מלמטה למעלה, ולא להפך, וכן לאטום את המחסן בעונה הגשומה. עוד חשוב זה לבחור ספק טוב כמו https://idgarden.net לבחירת המחסן המתאים לכם.

 

ציוד לאחסון ומחסן

באותו נושא