חיפוש

איך בוחרים עורך דין מקרקעין שבאמת יעשה עבודה טובה?

בחירת עורך דין יכולה להיות נושא מסובך, בעיקר אם מדובר בעסקה מאוד גדולה ששווה המון כסף. קניית דירה היא אחת מהעסקאות הכי גדולות שכנראה תעשו במהלך החיים. ישנן עסקאות שהזמן בהן ממושך והיא טומנת בתוכה סיכונים רבים. אך איך בוחרים עורך דין שיעשה את הטובה ביותר עבורנו?

 

עורך דין המתמחה במקרקעין ובמיסוי

אחד מהדברים הכי חשובים שתוכלו לעשות כאשר אתם בוחרים עורך דין, היא לבחור עורך דין מקרקעין שמתמחה בכך וגם במיסוי, שזה התחום שאתם צריכים את עזרתו. ישנם אנשים רבים שבוחרים עורכי דין ״כלכליים״ שבעיקר מתעסקים במשפטים סטנדרטים ופשוטים. זו היא טעות נפוצה, אך שימו לב לא לעשות אותה.

חשוב מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין שעוסק בעסקאות נדל"ן מקרקעין ומכירים את החוקים על בהוריהם. דיני המקרקעין יכולים להיות מאוד סבוכים בישראל והם דינמיים ומשתנים לא מעט. חוקים מתעדכנים כל הזמן, ופסיקות של בית המשפט יכולים להתעדכן כל הזמן. לכן, מאוד חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין המתמחה בתחום הזה ומתעדכן בתחומים אלו ויש לו גישה אליהם.

 

ניסיון הוא שם המשחק

כמו עורכי דין כלליים שמתעסקים במשפטים יחסית פשוטים וירצו ללוות התיק שלכם, ישנם עורכי דין ללא ניסיון שירצו לצבור ניסיון על חשבונכם. מומלץ לבחור בעורך דין שיש לו ניסיון והוא יכול לשים לכל החוקים ולכל פרטי העסקה שאותה אתם רוצים לבצע.

עורך דין יציג בפניכם את הנקודות החשובות ביותר, כולל כל הקשיים שיכולות להיות בעת העסקה, וכל הסבר זה יתבצע במילים פשוטות שכל אזרח יוכל להבין זאת. עורך דין מקצועי יוכל לתת דגש בדברים הכי קריטיים עבורכם והוא יבחר בקפידה את כל הנתונים הרלוונטיים לעסקה זו בקפידה.

 

עורך דין טוב שנמצא שם מההתחלה ועד הסוף

כאשר אתם מחליטים לרכוש דירה, אל תחשבו פעמיים ושכרו את שירותיו של עורך דין מקרקעין. חיפוש דירה עצמו הוא דבר מאוד מתיש ויכול לקחת זמן רב אפילו. לכן, כבר כאשר אתם מבקרים בדירות, מדברים עם מתווכים ומתלבטים האם זו השכונה עבורכם חישבו על הצעד הבא והשכירו את שירותיו של עורך דין.

עליכם לפנות בהקדם אל גורם משפטים שיוכל להדריך אתכם בכל המסמכים השונים כמו: זיכרון דברים. למתווכים יש את האינטרס שתחתמו על ההסכם לדירה הזו בהקדם האפשרי וינסו למכור לכם אותה במהירות האפשרית. לכן, תקדימו אותם ויועצו עם עורך דין למקרקעין בכדי לקבל ייעוץ על כל שלב ושלב בתהליך.

 

לסיכום

קניית דירה היא עסקה מאוד גדולה ועבור אנשים רבים זו העסקה הגדולה ביותר שיעשו בחייהם. מי שלא מתעסק עם החוק, לא מכיר את חוקי המקרקעין ויכול למצוא את עצמו ״נופל בפח״, גם כאשר העסקה נמצאת בחיתוליה. לכן, כבר מההתחלה רצוי לשכור את שירותיו של עורך דין טוב – שיהיה איתכם מההתחלה ועד הסוף.

 

באותו נושא