חיפוש

האם אפשר לסמוך על השרירים של המובילים או שצריך מנוף?

מעבר דירה או משרד יכול להתבצע עם מנוף וסוגים שונים של פתרונות הרמה נוספים. במאמר הבא נסביר למה בכלל צריך לחפש פתרונות מן הסוג הזה, מה המגבלות של שימוש בשרירים של המובילים בלבד וכמובן גם כמה כל זה אמור לעלות.

השוואה בין סוגים שונים של שירותי הובלה בדרך כלל מבוססת רק על המחיר. עם זאת, יש להביא בחשבון עוד פרמטרים ובהם זמינות של חברת הובלות, גודל המשאית שעומדת לרשותה, תוקף הביטוח על התכולה וכן הלאה. בשלבים הללו של השוואה בין שירותי הובלות, כדאי להכניס למשוואה גם את השאלה לגבי ההבדל בין מובילים בשר ודם לבין פתרונות הרמה מיוחדים.

סקירת הדגמים שיש בקטלוג כמו זה למשל https://www.lifter.co.il יכולה לעזור להבין את היתרונות של במות הרמה, במות סל, מנופים ופתרונות הרמה נוספים. פתרונות הרמה מן הסוג הזה מוכיחים את עצמם בכל סוגי ההובלות, לרבות בדירות שנמצאות בקומות גבוהות של בנייני מגורים. אז כדי ליהנות מהיתרונות של במות הרמה, צריך להבין את ההבדל בין השימוש בפתרון כזה לבין הסתמכות על המובילים בלבד.

 

מה ההבדל בין הובלה עם מובילים לבין שימוש בבמות הרמה?

באופן עקרוני, אפשר לסמוך על השרירים של המובילים – אבל רק עד גבול מסוים. אז כדי לעזור למובילים לבצע את העבודה שלהם, הם משתמשים בסוגים מיוחדים של רתמות וציוד. היתרון הוא שבאמצעות הרתמות והציוד ניתן פחות או יותר להתמודד עם כל סוגי הריהוט ומכשירי החשמל הכבדים. מנגד, החיסרון הוא שמסתכנים בכך שהתכולה תקבל מכה או אפילו תינזק בצורה בלתי הפיכה.

הפתרון העדיף הוא לפיכך לשלב במות הרמה כחלק מתהליך ההובלה. בגלל שאפשר גם לשכור במות הרמה ומנופים להובלה ספציפית וגם ליצור קשר מלכתחילה עם חברת הובלות שזה חלק מהציוד שלה, אין סיבה לוותר על היתרונות של פתרונות כאלה.

 

מנוף למקומות שבהם המובילים לא יכולים לעבוד

קיימים גם מקרים שבהם מנוף עדיף על מובילים גם בלי קשר לביצועים שלהם. אם למשל עוברים דירה לקומה גבוהה אבל חדר המדרגות צר או שאין מעלית, סביר להניח שיהיה קשה עד בלתי אפשרי להוביל את הציוד והתכולה. בנסיבות כאלה, מנוף יעשה עבודה טובה יותר ואפשר גם להשתמש בבמות הרמה על מנת להוביל את הציוד ישירות מהחלון, מהגג או מהמרפסת.

בסופו של דבר, מובילים הם בעלי מקצוע שיודעים לעשות את העבודה שלהם מצוין. עם זאת, זה לא אומר שהם יכולים להתמודד עצמאית עם כל הבעיות והסיכונים. אז כדי לעזור לבעלי מקצוע בתחום ההובלות וגם על מנת לסיים את הפרויקט מהר ובצורה יעילה יותר, כדאי לשקול שילוב של מנופים. עם סוגים שונים של מנופים ובמות הרמה, כל גורמים נהנים.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הובלה באשדוד
הובלה באשדוד

הובלה באשדוד תצריך מחברת ההובלות לעבוד בהתאם ללוחות הזמנים של הלקוחות. היא תצטרך להגיע בזמן הנקוב, לעיתים אפילו מוקדם יותר בכדי לאתר מקום חנייה מתאים.

קרא עוד »