חיפוש

מהם החלקים מהם בנוי נתח הבריסקט

לאחרונה יוצא שאתם שומעים בכל מקום אנשים שמדברים על נתחי בשר שעד היו לא הכרתם ולא טעמתם? חלק מהנתחים שהשם שלהם תמיד עולה הם נתחים כמו בריסקט? אם כך, ברור מדוע אתם סקרנים ומדוע אתם רוצים לדעת כל מה שאפשר אודות הנתח הנפלא הזה. יש לכם שאלות? דילמות? רוצים לקבל מידע מפורט? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 

מיקום הבריסקט

הדבר הראשון שצריך לדעת על נתח בריסקט זה למעשה איפה הוא ממוקם בפרה, שכן כפי שאתם יודעים, אנחנו עושים שימוש נרחב מאוד בכל חלקי הפרה. מדובר על נתח שהמקור שלו הוא למעשה בתחתית חזה הבקר, וניתן לראות זה חלק שנמצא בשימוש תמידי בכל פעם כשהפרה זזה. זו הסיבה לכך שהחלק הזה גם יותר שרירי, ומבחינתנו זה אומר שכאשר אנחנו מכינים אותו, זה ייקח הרבה יותר שעות. השעות, העשן והעשן הם אלה שמצליחים בסופו של דבר לרכך את הנתח הזה ולהפוך אותו למען של ממש.

 

איך בנוי הבירסקט?

עכשיו אומנם אנחנו יודעים איפה הנתח הנפלא הזה ממוקם, אך מה ידוע לכם על ההרכב שלו? בפועל אנחנו רואים שכאשר מתייחסים לכל החלק ביחד, השם המקצועי שלו הוא פול-פאקר, אך הוא למעשה מורכב משני חלקים שונים: פלאט + פוינט, כאשר לכל אחד מהחלקים הללו יש יתרונות וחסרונות אחרים. כך, למשל, במקרה של הפלאט, אנחנו רואים שמדובר על בשר פחות שומני, מאוד נפוץ ולרוב יותר יקר. לעומת זאת, הפוינט עמוס בהרבה יותר שומן, אינספור טעמים עמוקים ומיוחדים, אך הבעת החיתוך הצורה שלו הרבה פחות אסתטית ויפה. ברוב המקרים, כאשר מוכרים אותו בשלמותו, הוא מגיע כמובן ללא עצמות והמשקל שלו יכול לנוע בין 3 ק"מ ל 10 ק"ג, כך שהוא יתאים גם לארוחות גדולות עם מספר רב של סועדים.

 

לא מתפשרים על איכות הנתח

בין אם אתם רוצים לקנות מהקצב שלכם רק את הפלאט, רק את הפוינט או שאתם רוצים ללכת ישר על כל הקופה ולקנות פול-פאקר, יש כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון. אומנם זה נכון שבעיקר מה שהנתח הזה צריך זה זמן ותיבול טוב, הוא ייצא נהדר גם במעשנה וגם בסו ויד, אך כל זה לא יספיק אם מראש לא תיקנו את הנתח הכי יפה שיש. לכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק היטב אצל איזה קצב אתם עומדים לבצע את הרכישה הזאת, כי אם יש משהו בטוח, זה שיש מקומות שבהם הבשר שימכרו לכם יהיה הרבה יותר טעים לעומת מקומות אחרים. ההיגיון אומר שאם אתם כבר משקיעים, טורחים ורוצים להכין את הנתח המיוחד הזה לארוחת הערב הקרובה, בהחלט כדאי יהיה להשקיע גם באיכות הבשר עצמו. אתם תראו שכל האורחים יתלהבו מאוד מהארוחה המיוחדת שתגישו להם, אז למה לחשוב פעמיים?

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא