חיפוש

היכן ניתן לתלות שמשוניות?

גם אם אינכם מכירים את המילה שמשונית, אין לנו ספק שאתם מכירים היטב את החומר הנפוץ מאוד בנוף הארץ ישראלי. פעם קראו לו ברזנט, היום הוא מוכר כשמשונית והוא מוצלח הרבה יותר: מדובר ביריעות של PVC אטום לחלוטין ועמיד במיוחד. היכולת להדפיס ישירות על גבי השמשונית מוסיפה אין ספור אפשרויות ואכן, מדובר בחומר עם שימושים רבים ומגוונים.

 

שמשונית? מה זה בכלל?

שמשונית הוא שמה המקצועי והמקובל של יריעה העשויה מ-PVC. החומר, שהיה מוכר גם כברזנט, עמיד מאוד לקרני השמש ואטום לחלוטין למים. בשל תכונות אלה, נוהגים להשתמש בשמשונית למטרות שונות – לכיסוי רכבים או רהיטים מפני הגשם, לעיטוף מזרנים, לבניית אוהלים ומבנים ארעיים אחרים ובעיקר, כפתרון הצללה יעיל וזול וכבסיס לשילוט עמיד במיוחד.

 

למה להדפיס על שמשוניות?

הדפסת שמשונית היא פתרון מושלם לשילוט בגדלים מגוונים – בעזרת הדפסה דיגיטלית בכלים מתקדמים, הופכת השמשונית לשלט ענק, המותאם גם לתלייה בחוץ, בשל עמידתו יוצאת הדופן. בעזרת הדפסות עמידות ואיכותיות, שלט עשוי שמשונית מודפסת עשוי להחזיק אפילו שנים, מבלי להינזק או לדהות. בנוסף, השמשונית נחשבת לחומר זול במיוחד, שהופכת את השימוש בה למשתלם גם במקרים בהם מוחלפים ומתעדכנים שלטים מדי תקופה.

 

שליט השלטים

התכונות שהופכות את השמשונית לחומר המושלם עבור שלטים, כרזות, באנרים ועוד הן עמידתו מפני דהיית צבע, גמישותו של החומר, היינו שהוא קל לחיתוך וקל לחיבור כדי לייצר את השלט בגודל המבוקש. בנוסף, גם העובדה שהשמשונית אטומה לחלוטין למים מוסיפה לה יתרונות.

בבתי דפוס המתמחים בהדפסה על שמשוניות ישמחו לייצר עבורכם שמשונית בגימור מותאם לתלייה נוחה, בטוחה ויציבה של השלט עשוי השמשונית. ניתן להוסיף לגבולות השמשונית טבעות מתכת בגדלים שונים, המבטיחים תליה קלה באמצעות חבלים. כמו כן, גימור שמשונית יכול להיות גם כשרוול שמיועד להתאים לתלייה באמצעות מוט ברזל או מוט עץ.

 

בוא אלינו לים

בנוסף לשימוש בשמשונית כשלט, משתמשים בשמשונית גם כפתרון הצללה – גם כאן התכונות אותן מנינו הופכות את השמשונית לאידיאלית עבור בילוי בים, למשל. עמידות למים ולקרני השמש, מגוון אפשרויות של עזרי תליה וכמובן, היכולת להדפיס על השמשונית הדפסים, ככל העולה על רוחכם.

כך שהצללה עשויה משמשונית יכולה לשמש גם כפרסומות לחברה או מתנה ממותגת לעובדים או ללקוחות וכן יכולה להיות מותאמת אישית למשתמשים בה, על ידי הדפסה בהתאם לבקשת הרוכשים, בצבעוניות מלאה ובעיצוב מקצועי.

 

סיכום

את השמשונית אפשר לתלות כמעט בכל מקום ולהיות בטוחים ששם תשאר, גם לאחר זמן ניכר. שלטי חוץ ענקיים המודפסים על שמשונית משמשים, בין השאר, גם כשלטי כניסה לישובים או למוסדות ומדגימים יכולות עמידות יוצאות דופן באקלים הישראלי. אז כמעט לכל צורך שלכם ביריעת ויניל מוחלק, השמשונית היא הפתרון המושלם והתשובה הנכונה.

דפוס שמשון

באותו נושא
פרקטים מובחרים
פרקטים מובחרים לרצפה – המדריך

אחת מאפשרויות הריצוף הפופולריות ביותר בשנים האחרונות היא ריצוף פרקט. מדובר באפשרות מצויינת עבור בעלי בתים שמעוניינים להוסיף חמימות, אופי ואסתטיות לבית שלהם. אז מהם

קרא עוד »