חיפוש

הכירו את המומחה הישראלי להתמודדות עם משברים

משברים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו. כל אחד ואחת מאיתנו עלולים להקלע למשבר אישי בשלב זו או אחר של החיים. חשוב לדעת שזה מצב מאד טבעי שקורה להרבה אנשים ואין בכך שום בושה. יכול להיות שמצאתם את עצמכם לפתע באמצע החיים סובלים ממשבר, מתחושת חוסר מסוגלות או פשוט רוצים לחיות חיים טובים יותר. הרצון שלנו לשיפור איכות החיים הוא רצון נפלא ומבורך וחשוב לתפוס אותו בשתי ידיים, לחבק אותו להתחיל לפעול.

 

משברים בחיים – למה הם קורים?

לפעמים משבר בחיים יתקוף אותנו בעקבות משהו קשה שקרה. דברים כגון גירושין, אובדן אדם קרוב או לפעמים אפילו פיטורין יכולים להוביל אותנו למשברים לא פשוטים. משבר בחיים יכול לקרות גם ללא אירוע מחולל משמעותי, אלא פשוט בעקבות שחיקה, חוסר חיבור למה שאנחנו עושים או אם אנחנו שוהים בסביבה לא בריאה עבורנו. חשוב להכיר בכך ולהבין שזה המצב שלכם. הכרה במצב תאפשר לכם לצמוח ולהתחיל לצאת מהמשבר.

גבר בוכה של אהוב שנפטר

התמודדות עם משברים

דרכי התמודדות עם משברים הן רבות וחשוב שתדעו שהמצב לגמרי בר שינוי. אחרי ההכרה במצבכם מגיע שלב הפעולה. אחת הדרכים הכי טובות ומוכחות היא התמודדות בליווי של איש מקצוע. כאן נכנסים לתמונה אנשי מקצוע מצוינים כגון רועי עמוס.

רועי עמוס הוא מומחה להתמודדות עם משברים, מאמן אישי ועוד הרבה דברים. הוא המקים, המייסד והמנהל של ״רועי עמוס המרכז להתפתחות אישית״ עם מקצועיות רבה ונסיון רב, רועי יכול להוביל אתכם החוצה ממשברים קשים בחיים ויאפשר לכם לצמוח ולגדול. הוא עצמו הוביל את חייו בצורה חכמה לקריירה מפוארת ומרשימה מתוך מקום לא פשוט בחיים. כילד הוא גדל בסביבה ענייה שלא ממש איפשרה צמיחה אך בשל היכולות שהיו לו כבר כאדם צעיר, הוא הצליח לצאת מהמשברים שתקפו את חייו ולקחת את עצמו קדימה. בנוסף, הוא טיפח במשך שנים קריירה מפוארת במשטרת ישראל, מה שנתן לו נסיון עתיר בהתמודדות עם מצבי קיצון, עם משברים ועם הובלת צוותים בהצלחה. יחד עם הכשרה מקצועית ונסיון חיים מדהים יקח אתכם רועי לדרך מעצימה ומדהימה בתוך החיים שלכם!

 

ההון האנושי

הון אנושי הוא מושג שרועי משתמש בו לעיתים תכופות, הוא ניתח אותו ומבין אותו לעומק. דרך התבוננות עם ההון האנושי של כל אחד, יודע רועי איך להוביל אתכם לשינוי אמיתי, עמוק ומרגש. לכל אחד מאיתנו יש הון אנושי. עלינו ללמוד מהו, להכיר אותו לעמוק ולהבין איך לנצל אותו בצורה מיטבית שתוביל אותנו לתוצאות ולחיים טובים יותר!

 

משבר הוא הזדמנות לצמיחה!

בעבודה חכמה ומלאת השראה מוביל רועי את האנשים שמגיעים אליו להתמודד עם המשבר אך הוא לא מסתפק רק בזה. במרכז להתפתחות אישית תזכו גם בכלים מצוינים שיאפשרו לכם צמיחה מתוך המשבר.

לסיכום, תאמינו בעצמכם וביכולת שלכם להתמודדות עם משבר. בחרו בליווי של אנשי מקצוע מצוינים שיובילו אתכם בתהליך. אם עוד לא הכרתם את רועי עמוס ואת המרכז להתפתחות אישית אז הגיע הזמן שתכירו את המומחה הישראלי להתמודדות עם משברים.

אישה נתפסה בעל בוגד

באותו נושא
פרקטים מובחרים
פרקטים מובחרים לרצפה – המדריך

אחת מאפשרויות הריצוף הפופולריות ביותר בשנים האחרונות היא ריצוף פרקט. מדובר באפשרות מצויינת עבור בעלי בתים שמעוניינים להוסיף חמימות, אופי ואסתטיות לבית שלהם. אז מהם

קרא עוד »