חיפוש

דת: טיפים לשמירת כשרות מחוץ לארץ

המגזר הדתי והמסורתי נאלץ בעת יציאתו מהארץ לתכנן באופן מדויק את הטיול, וזאת על מנת לשמור על הכשרות. להלן מספר טיפים אשר יקלו עליכם באופן משמעותי בעת החופשה.

יציאה לחו"ל לשומרי כשרות – טיפים

בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה משמעותית ביציאה של הציבור הדתי והמסורתי לחו"ל, וזאת לאור מחירי טיסות נמוכים במיוחד. למעשה, אם נבצע השוואת מחירים בין המלונות בישראל לבין מלונות בעולם ניתן לראות פערי מחירים אדירים, אשר יכולים לעמוד גם על עשרות אחוזים. יחד עם זאת, נסיעה לחו"ל לטובת חופשה משפחתית או זוגית מחייבת נקיטת צעדים מקדימים וזאת על מנת שתוכלו לשמור על הכשרות, גם בעת שהותכם בחו"ל. להלן מספר טיפים חשובים מפי המומחים של חברת kosher Booking:

גבינות ולחמים

  • העדיפו לרכוש חבילות נופש – על מנת להקל על השהות בחו"ל כמו גם לשמור כשרות כהלכתה מומלץ לרכוש חבילות נופש אשר מותאמות לציבור הדתי והלאומי, והן כוללות בין היתר טיסות הלוך ושוב, מלונות על בסיס של חצי פנסיון אשר מציעות ארוחות כשרות כמו גם אינפורמציה אודות מסעדות כשרות באזור, ובכך תוכלו לחסוך לא מעט זמן ומאמץ. חשוב לזכור כי כיום ישנם גם לא מעט ישראלים אשר פתחו מסעדות כשרות בכל רחבי העולם, וישנם לא מעט מדריכים באתרי האינטרנט אשר מציגים ביקורות מהללות. על כן, מומלץ גם לבדוק לגבי מסעדות של ישראלים או ישראלים לשעבר אשר הקימו מסעדות כשרות, כמו גם לשמור את המקומות מראש, וזאת לאור העובדה כי מסעדות מצליחות נוטות לסגור את השולחנות חודשים ארוכים מראש. לכן, הזמנה מקדימה באחת המסעדות תבטיח את שמירת הכשרות כהלכתה, כמו גם חוויה קולינרית.
  • איתור מסעדות באמצעות המלצות – כיום ברחבי העולם ישנן לא מעט מסעדות אשר מציעות תפריט כשר למהדרין. על מנת לאתר אותן מומלץ להיכנס לאתרים אשר מתמחים בתחום ויכולים להציע לכם אפשרויות של מסעדות אשר הן כשרות ונמצאות בסמוך למלון שלכם. ככל שתקדימו לבצע את האיתור, כך תוכלו להיות רגועים כי בעת הגעתכם למדינה תדעו בדיוק היכן תוכלו לשמור על הכשרות.
  • ביקור בבית חב"דכמעט בכל מדינה בעולם ישנו בית חב"ד אשר מאפשר לשומרי הכשרות והמסורת לאכול אוכל כשר למהדרין, ללא עלות או בעלות סמלית בלבד. מדובר באופציה מצוינת לא רק בעבור שומרי המסורת אלא לכל הציבור היהודי, וזאת לאור העובדה כי בתי חב"ד בכל רחבי העולם מקיימים סעודות מרובות משתתפים גם בערבי חג ושבת, ומעניקים אווירה של קדושה גם במקומות מרוחקים מישראל. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי בחגים בתי חב"ד נוטים להיות עמוסים מאוד ועל כן מומלץ לשמור את המקומות שלכם מראש, וזאת על מנת להבטיח כי גם לכם יהיה מקום לחגיגה.
רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא