חיפוש

כלים להשראה לעיצוב הבית

כאשר עוברים לבית חדש מתחיל תהליך של הפיכת הקירות הלבנים לבית חם שנרגיש אליו תחושת שייכות. ישנם סגנונות רבים לעיצוב הבית והבחירה תלויה בכם, אז איך בעצם אפשר לבחור מהו הסגנון האהוב עליכם ולקבל השראה לעיצוב הבית?

 

סוגי סגנונות

על מנת להבין איזה סגנון מתאים לנו ראשית נבין איזה סגנונות קיימים ומה הוא הסגנון שהכי מתאים לאופי שלנו.

 

כפרי

עיצוב כפרי או בשמו המוכר פחות עיצוב פרובנס הוא סגנון עיצובי המתאים לאנשים שאוהבים את הטבע ומחוברים לאדמה. עיצוב כפרי הוא עצוב שהשראתו וחומריו לקוחים מן המקום בו הם נמצאים.

 

מודרני

סגנון העיצוב המודרני מתאים לאנשי העיר האוהבים עיצוב חדשני. עיצוב מודרני הוא סגנון עיצוב בעל קווים נקיים, בשילוב אלמנטים חדשניים.

 

קלאסי

סגנון העיצוב הקלאסי מתאים לאנשים שאוהבים מראה יוקרתי ובוגר. סגנון זה לוקח השראה מאירופה הקלאסית, סגנון מלכותי ומוקפד.

 

וינטג'

סגנון עיצוב וינטג' הוא סגנון שמתאים לאנשים הנוסטלגיים.  וינטג' הוא סגנון עיצוב המשלב איסוף של חומרים ישנים ושילובם בעיצוב הבית. עיצוב הוינטג' משמר את העיצוב מבית סבא וסבתא ושם את האלמנטים הללו בקדמת הבמה.

 

אקלקטי

סגנון העיצוב האקלקטי הוא בעצם שילוב של כמה סגנונות שונים, חיבור של אלמנטים מסגנונות נפרדים, שבעצם גורם לחיבור של ההפכים הללו להרמוניה מושלמת. חיבור הסגנונות הללו יחד יוצר סגנון אישי וייחודי. פלטפורמות ללקיחת השראה לעיצוב הבית היום בעידן המודרני ישנם פלטפורמות רבות מהם אפשר לקחת השראה.

 

פלטפורמות שמהן ניתן לקחת השראה

 

אינסטגרם

הראשונה והמוכרת ביותר היא האינסטגרם,האינסטגרם מלא במקורות השראה ובנוי כולו מתמונות וסרטונים של עיצובים ותמונות שיכולות לעורר את השראתכם. ישנם בלוגים הממליצים על סגנונות ומראים כיצד לעצב את הבית בצורה נכונה ומיוחדת. ניתן להיכנס לאזור התיוגים ולכתוב מילים כמו עיצוב הבית או סגנון כפרי אם לשם אנחנו מכוונים ויפתח מולנו מבחר עצום של תמונות מעוררות השראה.

 

פינטרסט

פינטרסט היא רשת חברתית אונליין האוגדת בתוכה אוספי תמונות בנושאים שונים. במידה ואנו רוצים לקחת השראה עבור עיצוב ביתנו ניתן להיכנס לאזור של עיצוב ולחפש סגנונות עיצוב לחדרי שינה, מטבחים, סלונים ובעצם כל חדר בבית ולקבל רעיונות לעיצוב.

 

חיפוש ויזואלי

נוסף על פלטפורמות דרך האינטרנט תוכלו גם ללכת לתערוכות וירידי עיצוב, או לחנויות רהיטים מהם תוכלו לשאוב השראה לעיצוב הבית שלכם. לדוגמא חנות רהיטים כמו uliwood רהיטים https://uliwood.co.il בעלת מגוון רחב של סגנונות עיצוב, שם תוכלו להסתכל על הרהיטים השונים להתחליט לאיזה סגנון אתם הכי מתחברים והייתם רוצים להכניס לביתכם.

 

לסיכום

על מנת להפוך דירה ריקה לבית צריך לבחור סגנון עיצובי שאתם מתחברים אליו. ישנם סגנונות רבים אותם תוכלו לבחור כמו  כפרי, מודרני, קלאסי, וינטג, ואקלקטי שהוא סגנון עיצוב שמשלב כמה סגנונות יחד. לאחר בירור על סגנונות העיצוב בחרו את הסגנון שהכי מתאים לכם צאו לחיפוש אחר השראה לעיצוב הבית. מקומות מצויינים לשאוב מהם השראה יכולים להיות ד רשתות חברתיות כמו אינסטגרם ופינטרס שם תוכלו למצוא המון תמונות של דרכי עיצוב רהיטים ומדריכים מכל הסוגים.

בנוסף לחיפוש אונליין ניתן גם ללכת לירידים ותערוכות עיצוב או לחנויות רהיטים בעלות מגוון רחב של סגנונות ושם להחליט למה אתם מתחברים יותר ולמה פחות, חנות מומלצת בעלת מגוון רחב של סגונות היא uliwood רהיטים חנות בעלת ניסיון של כ30 שנה שתוכל לסייע לכם בבחירת הרהיטים התואמים את הסגנון שאותו אתם מחפשים.

עיצוב הבית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא