חיפוש

מדריך – כיצד לבחור מתנה ראויה למפקד

חיילים העומדים להשתחרר מהשירות הסדיר או המעוניינים להביע את הערכתם למפקד, מחפשים מתנה ייחודית ומקורית עבורו.

ניתן לבחור במתנה משמעותית וערכית כהבעת תודה, כמתנה לחג, ליום הולדת וכד'.

המאמר ייתן טיפים כיצד לבחור מתנה כזו למפקד.

 

המסדר יעבור לדום

המפקד בצבא הוא דמות משמעותית, בעיקר כשמדובר בכזה אשר נערץ ומכובד בקרב פקודיו. מפקד המקשיב לחייליו, רגיש לצרכים שלהם ומסור להם, אך מאידך מקרין סמכות פיקודית – כנראה שראוי להיות מפקד. גם המפקדים הם בני אדם ושמחים לקבל הערכה. לפיכך, חיילים רבים מחפשים דרכים לצ'פר אותם לקראת החגים, ביום ההולדת או לקראת השחרור. בכל זאת 3 שנים הם זמן ארוך שלאחריהם נהוג להעניק מתנה קטנה לאות הערכה. רכישת המתנה אינה מטלה קלה, בעיקר למפקד שעדיין נשמר הדיסטנס ממנו. המתנה צריכה לייצג את מערכת היחסים או את הדרך שהחיילים עוברים עם המפקד, גם אם לא תמיד הכול ורוד.

 

איזו מתנה תתאים למפקד?

המתנה למפקד מסמלת הערכה, ורצוי שתהיה במקום ייצוגי בו יוכלו לראות את הערכה זו. בחנות יודאיקה ניתן למצוא את המבוקש לצורך זה. ניתן לחרוט הקדשה אישית ולצרף את סמל היחידה על מגינים, צלחות הוקרה, מחזיקי מפתחות, מטבעות יצוקים, מדליות, סיכות, גביעים, פסלונים ומעמדים. חפצים אלו מעוצבים בצורות ובסגנונות שונים. למשל, מגינים בצורת להבה, מגן דוד, לב, עם דגלים וכד'. אלו נושאים בחובם כמה ערכים. הערך העליון הוא המתנה האישית שבתוכה יש קצת מן המסורת היהודית, קצת מהמסורת הלאומית וכמובן הצד האישי. איזה מפקד לא ישמח לקבל צלחת הוקרה עם סמל המנורה והקדשה אישית, או מגן עם סמל היחידה ועיצוב של מגן דוד? זוהי מתנה איכותית, מרשימה, מקורית ופופולרית. היא תעניק למפקד תחושה של תרומה וסיפוק, ותלווה אותו לאורך שנים.

 

מתנות מפנקות למפקד

אפשרות נוספת היא לרכוש שובר מפנק למפקד. למשל: שובר לארוחת בוקר זוגית, שובר ליום ספא, שובר לעיסוי מפנק, להצגה טובה וכד'. המפקדים עובדים קשה וגם להם מגיע לנוח בימי החופשה, אז יוכלו לממש את השובר. ניתן גם להעניק להם שובר או כרטיס מתנה למימוש בחנויות ספרים, ביגוד והנעלה וכד'. גם רכישת חפצים שימושיים למשרד כמו עט, מחזיק ניירות וכד' יכולים להיות מתנות פרקטיות.

אם רוצים להעניק מתנה רגשית כמו מגן ההוקרה, ניתן לערוך קליפ של הפלוגה בליווי שיר או פספוסים שיעלה חיוך וזיכרונות ישנים. ההקדשה האישית היא החשובה ביותר בעת בחירת מתנה למפקד. המסר צריך להיות ברור ונעים בהומור או ברצינות. ניתן למסגר תמונה של הפלוגה עם הקדשה אישית כזו שתרגש את המפקד עד מאוד.

לסיכום, מומלץ לבחור במתנה ערכית שתעורר רגש, שתהיה מכובדת ומושקעת. העניקו את המתנה בטקס פרידה רשמי ולא במשלוח לבית הפרטי.

 

מתנה מעוצבת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מתנות
5 אתרים שיצילו אתכם

השעות הרבות שאנחנו מבלים ברשת יכולות גם לעזור לנו במגוון תחומים. ישנם לא מעט אתרים שאם תכירו אותם תוכלו לחסוך הרבה מאוד זמן וכסף. כולנו

קרא עוד »