חיפוש

מהי נזילה סמויה ומהו הפתרון המהיר ביותר לכך?

אחת מהבעיות הנפוצות במערכת האינסטלציה בבית שלנו היא נזילת מים.

במקרה הפשוט יותר, ניתן לראות בבירור את מקור הנזילה – וכך גם לטפל בה במהירות רבה יותר.

המקרה המאתגר יותר הוא כאשר הנזילה סמויה מן העין – לא ניתן לראות בבירור את המקור שלה.

במקרים כאלו, נדרשת מיומנות של מאתר נזילות מקצועי, שמשתמש שמכשור ייחודי על מנת לאתר את המיקום המדויק של הנזילה.

 

סימנים לכך שיש נזילה סמויה בבית שלכם

סימני רטיבות ועובש על הקירות

כאשר סימנים אלו מופיעים על גבי קירות הבית, יש להזמין מאתר נזילות מקצועי ולאתר את מקור הנזילה במהירות האפשרית. השארת המצב ללא טיפול יגרום לסימני הרטיבות להתפשט – מה שעלול לגרום לבעיות בריאותיות לבני הבית (כתוצאה מהחיידקים שמתפתחים במשטח הרטוב) ובעיות בטיחותיות למבנה.

 

הצפת הדירה

אם חזרתם הביתה וגיליתם שלוליות גדולות, או שהבית כולו הוצף – סימן שישנה נזילה בבית, שלא תמיד ניתן לאתר את המקור שלה.

 

ריח לא נעים

הופעת ריח לא נעים ברחבי הבית עשוי להעיד על כך שישנה נזילה סמויה בבית, או שישנם מים עומדים שגרמו להיווצרות עובש ובקטריות.

 

כיצד ניתן לטפל בנזילה סמויה?

כאשר מופיעים בבית אחד או יותר מהסימנים האלו, או שיש לכם סיבה נוספת לחשוד שישנה נזילה סמויה בבית (כמו התקלפות הקירות למשל), כדאי להזעיק את עזרתו של מאתר נזילות מקצועי, שיוכל לטפל בבעיה במהירות האפשרית.

מאתר הנזילות יוכל להשתמש במספר מכשירים ייחודיים ומתקדמים, שנועדו על מנת לאתר נזילות שהמקור שלהן סמוי מן העין – ללא צורך בחשיפת הצנרת שבבית באופן פיזי, וללא הרס כלשהו של הבית או הרכוש שלכם. בין השיטות הנפוצות לאיתור הנזילה ניתן למצוא:

  • שימוש בגז ירוק: מאתר הנזילות מחדיר גז ירוק, שאינו רעיל או מסוכן לאדם, אל תוך מערכת הצינורות בבית – ובאמצעות מכשיר שיכול לקלוט את ריח הגז הוא יכול לאתר בדיוק היכן ישנה נזילה.

    שימוש במצלמה טרמית: המצלמה הטרמית מאפשרת להבחין בהבדלי טמפרטורות באלמנט הנבדק. מאתר הנזילות מזרים מים חמים לצינורות שבבית, וכך הוא יכול לאתר את המיקום בו ישנו "כתם" גדול יותר, שמעיד על אזור הנזילה.

    שימוש במכשיר שמע אקוסטי: מאתר הנזילות יכול להשתמש במכשיר שמסוגל "לשמוע" את זרימת המים שבצינורות, וכך לדעת היכן ישנה נזילה.

 

מדוע חשוב להזמין מאתר נזילות מקצועי?

חשוב לדעת שמערכת האינסטלציה בבית היא עדינה מאוד, ונדרשת מיומנות רבה על מנת להתעסק בה ולתקן את התקלה – מבלי לגרום לנזק אחר תוך כדי התיקון. על מנת להזמין מאתר נזילות מקצועי לביתכם תוכלו לפנות לחברת איתור ברור – שלהם יש את הידע המקצועי, מיומנות רבת שנים וכל המכשור המתקדם והייחודי שיאתרו את הנזילה בביתכם במהירות וביעילות!

 

כלי עבודה

באותו נושא
חַשׁמַלַאי
חשמלאי עד הבית בירושלים

כבעל בית בירושלים, חשוב לוודא שמערכת החשמל שלכם פועלת בצורה בטוחה ויעילה. בעיות חשמל עלולות להיות מסוכנות ויקרות, ולכן יש חשיבות מכרעת להזמנת חשמלאי מקצועי

קרא עוד »
תעלת מים מרכזית
איך מחליפים צנרת

החלפת צנרת בבית, היא אולי אחת העבודות הקשות והתובעניות ביותר.מדובר בעבודה שבמקרים רבים עלולה להשבית את הפעילות בבית ולהפוך אותו לבלתי ראוי למגורים, לך הפחות

קרא עוד »