חיפוש

מהם טיפולי השיניים הכי שכיחים בימינו?

כולנו מכירים בחשיבות הגבוהה שיש לשמירה על בריאות השיניים שלנו – ולכן פעולות כמו צחצוח שיניים פעמיים ביום, מעבר עם חוט דנטלי או קיסמי שיניים ושטיפת חלל הפה הן חלק משגרת היום יום של כולנו (או כך לפחות אנו רוצים להאמין).

עם זאת, לעיתים קרובות פעולות אלו אינן מספיקות על מנת לשמור על השיניים שלנו בריאות. ישנם טיפולי שיניים שונים שניתן לבצע על מנת לשמור על השיניים אף יותר (או לייפות את הנראות שלהן). מהם אותם טיפולים?

 

יישור שיניים

יישור השיניים, שנקרא גם טיפול אורתודנטי, הוא בין טיפולי השיניים הפופולריים ביותר כיום. זהו טיפול שנועד על מנת לטפל בעיקר בנראות של השיניים – במצבים בהם יש רווחים בין השיניים, צפיפות יתר של השיניים, שייניים בולטות או עקומות.

 

כתרים

טיפול כתר לשיניים נועד להחליף שן טבעית שניזוקה, נפלה או נעקרה, בשן מלאכותית שמדמה את פעולתה של שן טבעית. החומר שממנו עשוי הכתר יהיה לרוב מתכת, חרסינה, זכוכית או זירקוניה.

 

שיניים תותבות

התקנה של שיניים תותבות בחלל הפה זהו הפתרון למקרים בהם מספר רב של שיניים ניזוקו, כך שטיפול כתר יהיה פחות יעיל עבורן. השיניים התותבות מחליפות או משלימות שיניים חסרות, ונתמכות על ידי הרקמות שנמצאות בחלל הפה.

היתרון ההגייני של שיניים תותבות, בניגוד לכתרים, הוא שניתן לשלוף אותן מהפה כאשר יש צורך בכך – בין אם על מנת לנקות אותן (וכך לשמור על היגיינה מירבית), ובין אם על מנת להחליף אותן.

 

הלבנת שיניים

הלבנת שיניים הוא טיפול שיניים קוסמטי, שנועד על מנת להקנות לשיניים מראה לבן ובוהק יותר. בעבר טיפול להלבנת שיניים היה כרוך בהוצאה כספית גדולה, ולכן היה שמור בעיקר לעשירים והמפורסמים שבחרה – אך כיום הטיפול משמעותית פחות יקר, ולכן הפך פופולרי יותר ויותר בציבור הרחב. האלטרנטיבה היקרה יותר של הלבנת שיניים, שעשויה להעניק תוצאה לבנה ובוהקת יותר, זהו ציפוי לשיניים.

 

ציפוי שיניים

כאמור, ציפוי שיניים זוהי הגרסה היקרה והעמידה יותר של טיפול הלבנת השיניים. לשיניים מודבק ציפוי של חרסינה, שמעניק להן מראה לבן ובוהק יותר מכל טיפול שיניים אחר שתוכלו לעבור.

 

היכן מומלץ לבצע את כל הטיפולים האלו?

אמנם חלק מטיפולי השיניים שאתם יכולים לעבור הם קוסמטיים בלבד, אך חשוב לבצע אותם במרפאת שיניים מקצועית – בין אם באופן פרטי, ובין אם במסגרת הרפואה הציבורית. השיניים הן חלק חשוב מהגוף שלנו, שבהן יש לטפל בעדינות המתבקשת ובמיומנות רבה, על מנת שלא לגרום לנזקים תוך כדי טיפול רשלני.

אם אתם מעוניינים לעבור טיפולי שיניים במרפאת שיניים מקצועית ואמינה, כנסו לאתר של ד"ר צוהר – ותוכלו להתרשם ממגוון הטיפולים שתוכלו לעבור, כדי להעניק לעצמכם את הטיפול והשירות הטובים ביותר שתוכלו לקבל!

כסא בחדר רופא שיניים

באותו נושא
בניית תפריט תזונה מחיר
בניית תפריט תזונה מחיר

תזונה היא אבן הפינה לבריאות טובה בחיים. פחמימות, חלבונים, שומנים, סיבים, מינרלים וויטמינים הם החומרים התזונתיים החיוניים שגופנו זקוק להם כדי לתפקד כראוי; מים לעומת

קרא עוד »