חיפוש

מה הופך מטבח רגיל ליוקרתי?

תמיד חלמתם לשדרג את המטבח? כבר שנים שאתם מבשלים על אותם כיריים, מבין לליבכם.
בואו לגלות איך ניתן לשדרג את המטבח מרגיל ליוקרתי בלי הרבה מאוד מאמץ ובמחיר משתלם ונוח.

 

אז מהו בעצם?

כשמדברים על מטבח קשה שלא לייחס לו חשיבות עליונה. המקום האהוב על הבית, בו קורים הקסמים הכי גדולים (חוץ מחדר המיטות) ובדרך כלל, המסלול ממנו לסלון קבוע.
אז איך ניתן להפוך את המטבח שלכם ממטבח רגיל לאחד משלל מטבחי יוקרה?
הכל מתחיל ונגמר במאפיינים שלו, מה בעצם מאפיין את המטבח כיוקרתי?
האם זה הכלים? או שאולי המכשירים האלקטרוניים והחדישים מארצות הברית?
זו שאלה מעניינת.
ישנם מספר מאפיינים קבועים שהופכים מטבח לאחד כזה יוקרתי. מטבח יכול לנוע על הציר מקלאסי, דרך מודרני ואפילו יש כאלה שעוצבים בצורה כפרית. עולם עיצוב המטבחים בשנים האחרונות התחיל להתמקד באלמנטים חשובים והם חומרי הגלם ממנו הוא עשוי. אחד מחומרי הגלם שבפה מלא קובעים את מידת היוקרה שלו הוא הנירוסטה.
בדרך כלל את עלות המטבח נקבע על פי מספר המטרים. חשוב לזכור שגם החומר ממנו עשוי המטבח הוא משתנה במשוואה. לצורך העניין, עץ יהיה יקר יותר מזכוכית אבל נירוסטה עשויה להיות יקרה יותר מעץ –  ככה זה עובד.


עולם של טכנולוגיה

עם כל הכבוד לעיצוב (ויש הרבה כבוד) המילה האחרונה במטבחי היוקרה היא הטכנולוגיה שלו. ישנם מטבחים חכמים (כן כמו הבית) שנחשבים למאוד אבל מאוד יקרים וזאת בעקבות הטכנולוגיה המתקדמת שלו שבאה לידי ביטוי בלחצנים מיוחדים, כיורי שיש למיניהם ואפילו ברזי זהב. עוד משתנה שחשוב לזכור במשוואת העיצוב הוא הרצון והאופי האישי או כפי שאפשר לומר – הטאץ' האישי.
מטבח שלא ייקנה כיחידה מוכנה ויורכב על פי טעם אישי ככל הנראה יהיה יקר יותר (וזה מובן) חומרי הגלם נבחרים על ידך, הדלתות וארונות המטבח גם כן, התאורה, הברזים, הכיורים ובעצם הכל. במטבח יוקרתי הגימור נעשה בצורה מיוחדת שאין שני לו.
עוד אופי מיוחד למטבח הוא עניין החיפוי, עוד אלמנט המעניק למטבח עיצוב יוקרתי ומגניב ומדגיש את הדקדקנות שבפרטים הקטנים ביותר. עוד מאפיינים שחשוב להזכיר הם התאורה שהופכת מטבח מרגיל ליוקרתי פלוס, חומרי הגלם שביניהם ניתן למנות את משטחי העבודה, ריצוף, דלתות וארנות וכמובן התריסים.


אז מאיפה מתחילים?

עולם המטבחים תמיד היה עולם מרתק שנמצא תחת התפתחות תמידית. 2020 בהחלט תרמה לעולם הבישול בעקבות הסגרים והקורונה, ואנשים בסופו של דבר חיפשו איך להשתדרג. חשוב באמת לוודא ולתכנן כל דבר בקפידה ועם בעל המקצוע הנכון בכדי לקבל תוצאה מדויקת ויפה.
השקיעו במטבח שלכם – ותנו לו את הכבוד המגיע לו. מטבח יוקרתי לא רק ישפר את איכות המנות שתוציאו ממנו, אלא גם ישפר את כל אורח החיים שלכם בכלל.

 

חלל מעוצב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא