חיפוש

עורך דין צבאי מחיר שכר הטרחה המקובל בשוק

ישנם מקרים רבים, בהם המשרתים בשירות סדיר או קבע, זקוקים לייצוג משפטי. לדוגמה: בעבירות רכוש, עבירות מין, נשק, סמים, עבירות ביטחוניות ועוד. מומלץ לחפש עורך דין צבאי, המכיר את המערכת הצבאית מקרוב, בעל ניסיון בתחום הרלוונטי עבורכם, מקצועי, ובעל אישור לייצוג לקוחות, בפני רשויות הצבא. עלות הייצוג על ידי עורך דין צבאי, תלויה במספר קריטריונים.

 

עורך דין פרטי או מטעם הפרקליטות

במקרה ואין לחייל הנתבע, תקציב לשכור את שרותיו של עו"ד, ניתן להיעזר בשירותי הפרקליטות הצבאית. הפרקליטות הצבאית מספקת לחיילים, מגוון שירותים הניתנים בחינם, כגון: ייעוץ משפטי, הכנת חוות דעת, הכנת תצהיר והכנת ערעור. אולם, שירותיו של עורך דין פרטי, הרבה יותר אישיים, מקצועיים ויעילים, ואף מכסים הרבה יותר תרחישים.

 

טווח המחירים של עורכי דין צבאיים

המחירים בתחום זה דינאמיים, ויכולים להשתנות, כך שמחירון זה, מעניק רק התמצאות ראשונית:

  • עבור שעת ייעוץ ראשונה, נהוג לשלם בין 500-600 ₪.
  • עבור פגישת ייעוץ שנייה, נהוג לשלם בין 800-950 ₪.
  • עבור פגישת ייעוץ שלישית ומעלה, המחיר הוא בין 600-950 ₪.
  • עבור הכנת חוות דעת משפטית, המחיר הוא בין 900-1,000 ₪.
  • עבור הכנת תצהיר, נהוג לשלם בין 400-600 ₪.
  • עבור ניסוח כתב הרשאה, נהוג לשלם בין 400-600 ₪.
  • עבור הכנת ערעור, המחיר הוא בין 800-950 ₪.
  • עבור הגשת ערעור וייצוג בבית משפט, המחיר הוא 5,000 ₪ ומעלה.
  • עמלת עורך דין צבאי, היא בין 10%-15%, מערך התביעה.

 

עורך דין יקר או זול

באופן כללי, כדאי להימנע מעו"ד צבאי, המבקש מחירים גבוהים יחסית, ולעומת זאת גם להימנע מעו"ד זול יחסית. זאת, כיוון שאין טעם, לשלם מחיר גבוה ללא סיבה, אלא אם כן, יש סיבה ראויה לכך. מחיר נמוך, מעיד על חוסר מקצועיות, כך שבמקרה כזה, בהחלט כדאי לשלם מעט יותר, ולקבל תמורה איכותית יותר.

 

סקר שוק

בעריכת סקר שוק אינטרנטי, הגעתם גם לאתר grinberglaw.com. מתוך מספר עורכי הדין הצבאיים שמצאתם בסקר, רצוי לבחור בעו"ד זמין, הבקיא בכל פרטי המקרה שלכם, ובעל ניסיון קודם בתחום הספציפי. ניסיון נקודתי זה, חשוב ביותר, במיוחד כשמדובר בעולם הצבאי, בו מעורבים ערכים, חוקים ותקדימים, מעט שונים מהעולם האזרחי. ניתן לציין בפני עורכי הדין, כי אתם נפגשים עם עו"ד נוספים, באופן זה, אולי תוכלו לקבל הצעת מחיר טובה יותר.

 

לסכום

במקרה ואין לחייל הנתבע תקציב לשכור את שרותיו של עו"ד, ניתן להיעזר בשירותי הפרקליטות הצבאית. המחירים בתחום זה דינאמיים, ויכולים להשתנות, כך שהמחירון הקיים, מעניק רק התמצאות ראשונית. באופן כללי, כדאי להימנע מעורך דין צבאי, המבקש מחירים גבוהים יחסית, ולעומת זאת, גם להימנע מעו"ד זול יחסית, ורצוי לבחור בעו"ד, הבקיא בכל פרטי המקרה שלכם.

טווח המחירים של עורכי דין צבאיים

באותו נושא