חיפוש

מה תפקידו של עו"ד לענייני משפחה?

עורך דין לענייני משפחה הוא עורך דין המיומן ומתמחה בתחום המשפחה ודיני המשפחה והבית. לכן, עורך דין לענייני משפחה יידרש בעיקר לפעולות הקשורות לניהול המשפחה או פירוק, להסכמי נישואין או גירושין, ועוד רבים. משפחה, היא התחום הכי חשוב בחיים של כולנו, שנוגע לשגרת היומיום שלנו, לילדים, לקרובים אלינו ביותר. כאשר יש לנו בעיות וסכסוכים במשפחה, חשוב שיעמוד לצדנו עורך דין לענייני משפחה, שמתמחה בתחום ויוכל להגן עלינו. כדי להבין עוד על הנושא, לפניכם עוד על מה תפקידו של עו"ד לענייני משפחה?.

 

מה הוא עורך דין לענייני משפחה?

עורך דין לענייני משפחה, הוא עורך דין שמתמחה בענייני משפחה ומכיר לעומק את כל התקדימים, הדינים וההתנהגויות המשפטיות בתחום זה. ענייני משפחה כוללים כל דבר הקשור לבני הזוג, או למשפחה כולה ולמשק הבית, למשל גירושין, נישואין, אפוטרופסות, מזונות וכדומה. במקרה של תביעה וסכסוך בתוך התא המשפחתי, עורך דין לענייני משפחה יוכל להגן עליכם ובעזרת החוק והתקדימים שמכיר, להקנות לכם את התוצאה הטובה ביותר. לעוד מידע, ניתן לפנות אל עו"ד לענייני משפחה – הלנה שמחי.

 

איזה תחומי אחריות יש לעורך דין לענייני משפחה?

תחומי האחריות של עורך דין לענייני משפחה הם רחבים מאד, ונוגעים לכל מה שקשור לבית, לקשר בין בני הזוג, לילדים ועוד רבים. לפניכם קצת על התיקים הנפוצים ביותר של עורך דין לענייני משפחה:

 

טיפול במזונות

עורך דין לענייני משפחה יכול להגן עליכם ולעזור לכם בכל בקשה הקשורה לעולם המזונות. במידה ולא משלמים לכם, או במידה ואתם חשים כי אתם משלמים יותר מדי ויש לכם איזו בעיה שקשורה בעניין המזונות, מומלץ לפנות לעורך דין לענייני משפחה ולבדוק מה אתם יכולים לעשות בנידון והאם יש מרווח שינוי בתוך הנושא הזה.

 

הסכמי ממון וקדם נישואין

כדי שהסכמים כמו הסכמי ממון וקדם נישואין יהיו בתוקף משפטי, הם צריכים לקבל אישור משפטי מעורך דין א וגורם מוסמך אחר. עורך דין לענייני משפחה הוא זה שיוכל לערוך עמכם את הסכם קדם הנישואין, וילווה אתכם במהלך הסדרת הנכסים והרכוש בניכם. בעזרת הניסיון והידע של עורך דין לענייני משפחה, תקבלו ייעוץ והסבר מקיף על התהליך שאתם עוברים ועל האפשרויות הנתונות לפניכם בכל הנוגע להסכמי קדם נישואין והסכמי ממון.

 

הסכמי גירושין

במידה וזוג מחליט להתגרש, הוא נדרש לחלק את הממון, הרכוש, המשמורת על הילדים וכמעט כל דבר שהשניים נהגו לחלוק בפשטות בעבר. פעמים רבות, בני הזוג לא מסכימים בניהם על אופן החלוקה ועל תכנית מסודרת ומקובלת על שניהם.

במקרה כאלה, רבים פונים לעורך דין לענייני משפחה, כדי שייצג אותם ויעזור להשיג את מבוקשם בהסכם הגירושין. מדובר בהסכם גורלי שקובע, מזונות, משמורת, חלוקה כלכלית, ונוגע לכל אספקט בחיים שלנו, לכן חשוב במקרה ויש סכסוך, לקבל את הסיוע המתאים.

עורך דין משפחה

באותו נושא