חיפוש

מקלחון הזזה – מה היתרונות בכך

פעמים רבות כאשר אנחנו מעצבים חדר מסוים אנחנו נאלצים להתמודד עם אילוצי מרחב, ולהכניס פריטים רבים לחתוך חלל קטן.

אחד החדרים שבהם אנחנו חווים סיטואציה זו באופן תדיר הוא חדר המקלחת, כאשר בדירות ובתים רבים אנחנו או מי שמתכנן את הבית מעדיף להרחיב חדרים אחרים ולהסתפק בחדר מקלחת קטן.

מקלחון דלת הזזה מהווה את הפתרון המושלם לסיטואציה זו בשל גודלו, עיצובו והפונקציונאליות שלו.

 

מקלחון הזזה מזכוכית – מהם היתרונות?

ניצול שטח:

במקלחון זכוכית נוכל לקבל הרבה תמורת מעט שטח. ניתן להתקלח תוך תחושת מרווח ושימוש במדפים המותקנים במקלחון וכל זה בשטח קטן ומצומצם יחסית.

 

עיצוב מודרני וחדשני:

מקלחון זכוכית מקנה לחדר המקלחת נופך עיצובי מודרני ומתכתב עם קווים עיצוביים חדשניים. קו עיצובי זה יוצר רושם שהחלל גדול יותר מכפי שהוא, דבר שמהווה יתרון מובהק בעיצוב חדרי מקלחת קטנים.

 

קל לתחזק ולנקות:

זכוכית היא חומר גלם עמיד במיוחד שמחזיק לאורך שנים רבות עם התחזוקה הנכונה – כאשר מדובר בתחזוקה קלה במיוחד. כל שיש לעשות זה לדאוג לניקיון עם מטלית וחומר שמיועד לניקיון זכוכית. קלות ניקיון זה דבר חשוב במיוחד כאשר מדובר במוצר שנמצא בחדר מקלחת, שהוא חדר שחשוף ללחות ולכלוך במידה גבוהה.

 

חומר חזק ובטיחותי:

השמירה על הבטיחות בחדר המקלחת נמצאת בעדיפות עליונה, שכן במקרה של החלקה או נפילה נרצה למזער את הסיכונים ככל האפשר. זכוכית עבה וחזקה יכולה לספוג גם מכות חזקות ולכן אידיאלית לשימוש בחדר המקלחת.

 

סוגים שונים של מקלחונים מזכוכית

לרוב כאשר תחפשו מקלחון לחדר המקלחת שלכם, תתקלו בלושה סוגים מרכזיים:

מקלחון פינתי מרובע קלאסי:

זהו סוג המקלחון הנפוץ ביותר בישראל. מדובר במקלחון הצמוד לפינת חדר המקלחת, ולו שתי דלתות הזזה או דלתות כנף, היוצרות מרחב בצורה של מרובע בו מתקלחים.

 

מקלחון מעוגל:

גם מקלחון מעוגל ממוקם בפינת החדר, אך הוא אינו בצורה של מרובע אלא בצורה מעוגלת יותר. למקלחון מעוגל יש דלת הזזה אחת בצורה מעוגלת, ועיצוב זה מעניק לחדר מראה עיצובי ומודרני מתאים למי שמעדיפים מקלחון ללא זוויות חדות.

 

מקלחון עם דלת הזזה אחת:

יש פתרונות גם לחדרי מקלחת קטנטנים והוא מקלחון הזזה עם דלת אחת בלבד. כאשר אנחנו נאלצים לפעול במרחב מינימלי, מקלחות בעל דלת הזהה אחת מהווה את הפתרון האולטימטיבי.

 

   מה חשוב לקחת בחשבון בהתקנת המקלחון?

שיקולי גודל חשובים מאוד, ויש לקחת בחשבון את העצמים הנוספים שנמצאים בחדר המקלחת כגון אסלה, כיור, מראה ועוד. בנוסף חשוב לוודא שהזכוכית עבה מספיק ומעל לתקן הקבוע בחוק, שכן הדבר מבטיח את בטיחות השימוש.

 

מקלחון זכוכית רוכשים אך ורק אצל מקצוענים

זגגות השרון היא חברה המתמחה בייצור מוצרי זכוכית, כולל מקלחונים מסוגים שונים, מעקה זכוכית למרפסת או למדרגות, מדפי זכוכית ועוד. החברה מספקת של שירותים מלא, החל מייצור המוצר, התאמתו לצרכיכם והתקנה עד הבית ושמה את האיכות והנראות בראש סדר עדיפויות תוך שמירה על מחירים שווים לכל כיס.

 

חדר רחצה

באותו נושא
חַשׁמַלַאי
חשמלאי עד הבית בירושלים

כבעל בית בירושלים, חשוב לוודא שמערכת החשמל שלכם פועלת בצורה בטוחה ויעילה. בעיות חשמל עלולות להיות מסוכנות ויקרות, ולכן יש חשיבות מכרעת להזמנת חשמלאי מקצועי

קרא עוד »
תעלת מים מרכזית
איך מחליפים צנרת

החלפת צנרת בבית, היא אולי אחת העבודות הקשות והתובעניות ביותר.מדובר בעבודה שבמקרים רבים עלולה להשבית את הפעילות בבית ולהפוך אותו לבלתי ראוי למגורים, לך הפחות

קרא עוד »