חיפוש

סוגי בגידות בזוגיות – המדריך המלא

זוגיות היא דבר נעים ומופלא, היכול להימשך שנים רבות באושר ועושר, ממש כמו באגדות ובסרטים. אך המציאות בה אנו חיים מלמד כי לא תמיד הכול ורוד, גם אם נראה כך בהתחלה, ולא אחת מקרים של בגידה מנפצים את הזוגיות הרומנטית לרסיסים. לפניכם המדריך המלא לסוגי בגידות בזוגיות.

 

רומנטיקה, זוגיות ומה שביניהם

אנשים רבים מחפשים במהלך חייהם את החלק השני שלהם, כזה שישלים אותם ויעורר בהם רגשות מיוחדים, בעיקר רגשות של אהבה. כשנראה כי מצאנו את בן הזוג המושלם, מחבק, תומך ומשלים אותנו, אנחנו מרגישים בעננים ופועלים להשקעה ושימור הקשר הזוגי, כשהחלומות שלנו כבר מפליגים לעבר חיים משותפים והזדקנות מאושרת יחדיו.

אך המציאות של חיינו לא תמיד מתיישרת עם החלומות והעתיד הוורוד שאנחנו מדמיינים לעצמנו, כשהסטטיסטיקה מראה כי חלק ניכר מהזוגות אינם שורדים שנים רבות, בין היתר בגלל שחיקה ודעיכה בהשקעה במערכת החיים הזוגית, המצריכה תחזוקה והשקעה רבה ומתמשכת.

 

בגידות בזוגיות

בין הסיבות העיקריות המובילות בני זוג להפריד כוחות ולפרק את החבילה הזוגית, נמצאת תופעת הבגידה, בה אחד מבני הזוג קיים יחסים עם אדם אחר ופגע למעשה בקשר הזוגי, פגיעה אשר לרוב אינה נסלחת בקלות, אם בכלל.

אמנם ישנם סימנים מקדימים היכולים להעיד על בגידה, כמו היעדרויות ממושכות, התנהגות לא שגרתית, שיחות טלפון ו/או הודעות מחשידות, אך בסופו של דבר גילוי מקרה הבגידה, באופן עצמאי, או דרך אתר חוקרים פרטיים, תופס אותנו בהפתעה, המלווה ברגשות כאב ופגיעה.

 

סוגי הבגידות בזוגיות

כדי לצמצם את תחושת ההפתעה והרגשות העזים הנלווים אליה ולהבין את היקף התופעה, כדאי שתכירו את סוגי הבגידות הפופולאריים והנפוצים ביותר:

  • התחמקות – חיים משותפים לאורך זמן, מלווים לעיתים באתגרים ומשברים שונים, כאשר חיפוש משותף אחר דרכי פיתרון מתאימים, מהווה מרכיב בסיסי וחשוב בזוגיות בריאה. כאשר בן הזוג אינו מסוגל ו/או רוצה להתמודד עם הבעיות בחיי הזוגיות שלכם, הוא יפנה לחיפוש רומנים, במטרה להביא לסיום חיי הזוגיות הנתפסים אצלו כתקועים ומעיקים.
  • ריגוש – אנשים המחפשים ריגושים תמידיים, אשר בין היתר נסובים סביב מין, הם אנשים שמאוד קשה לסמוך עליהם כשותפים נאמנים לחיי זוגיות. חוסר היכולת להתחייב, רגשות המיצוי המהירות וההנאה שבלקיחת הסיכון, גורמים לאנשים מסוג זה לחפש הרפתקאות מזדמנות ולא מחייבות בתדירות גבוהה.
  • שחיקה – כאשר בני הזוג מרגישים שכבר מיצו אחד את השני והם אינם מרגישים סיפוק ועניין ביחסים ביניהם, בסופו של דבר אחד מבני הזוג יפנה לקבלת צרכים אלו מחוץ לחיי הזוגיות, באופן שינסה לשחזר את רגשות האהבה המשותפים שהרגשתם עוד בתחילת הקשר.

 

טיפ אחרון

סימנים מקדימים וזיהוי דפוסי פעולה על פי סוגי הבגידות מהווים ברוב הפעמים אינדיקציה טובה לחשד למקרה בגידה והצורך לפנות לחוקר פרטי. עם זאת, פעמים רבות ניתן לנסות ולשוחח על התחושות שלנו עם בן הזוג ולגלות תמונה קצת שונה, שתרגיע את החששות שלנו ותחזיר את הריגוש והאהבה לחיים הזוגיים שלנו.

 

גבר עם אודם על הצווארון

באותו נושא
חַשׁמַלַאי
חשמלאי עד הבית בירושלים

כבעל בית בירושלים, חשוב לוודא שמערכת החשמל שלכם פועלת בצורה בטוחה ויעילה. בעיות חשמל עלולות להיות מסוכנות ויקרות, ולכן יש חשיבות מכרעת להזמנת חשמלאי מקצועי

קרא עוד »
תעלת מים מרכזית
איך מחליפים צנרת

החלפת צנרת בבית, היא אולי אחת העבודות הקשות והתובעניות ביותר.מדובר בעבודה שבמקרים רבים עלולה להשבית את הפעילות בבית ולהפוך אותו לבלתי ראוי למגורים, לך הפחות

קרא עוד »