חיפוש

איך ניתן לרגש ילדים במופע של אמן חושים

ילדים אוהבים לצפות במופעי קסמים. בין אם הם צופים בהוריהם או בחברים שלהם, הרעיון ליצור אשליות משלהם ולבצע אותן בשידור חי נראה כמו הזדמנות ללא תחרות. ילדים בכל הגילאים רוצים לראות קסם בגדול – זה כוח כל כך חזק שאנחנו לא יכולים פשוט להרפות ממנו! אז איך תגרמו לילדים שלכם להתמכר לקסם? הנה כמה טיפים על מה שמרגש ילדים במופעי קוסמים.

 

הכירו את הקהל שלכם

ילדים אוהבים לצייר ולכתוב, ולעתים קרובות הם יכולים לעשות זאת בחדר השינה שלהם. בתור ילד, אולי אפילו חשבת להיות סופר. חלק מהילדים מתחילים גם ללמוד לדבר, ולעתים קרובות הם יכולים לעשות זאת בגיל מוקדם מאוד. חשוב להכיר את הקהל שלך כדי שתדע מי הם כחבר קהל.

זה כולל לדעת את גילם, תחומי העניין שלהם וכל דבר אחר שיכול לעניין את התוכנית. כאשר אתה מכיר היטב את הקהל שלך, אתה יכול להתחיל ליצור כמה מופעים מרתקים באמת.

 

שתהיה הצגה עקבית

ילדים אוהבים לצפות בקסמים – והם נאמנים מאוד לתוכניות שהם אוהבים. הצגה עקבית יכולה להשאיר את הילדים מתעניינים, מוטיבציה וחוזרים לעוד. זו יכולה להיות גם דרך להרוויח כסף אם אתה קוסם. כשיש לך הופעה עקבית, לכל דבר יש מסר. המעשה שלך צריך להיות מהנה לראות, מעניין לשמוע וחינוכי ללמידה.

זה גם צריך להיות מחובר לנושא או להעריך את תחומי העניין של הקהל. לכן, יהיה זה חכם ללמוד כמה שיותר על הקהל שלך ומה הם אוהבים. זה עוזר בכתיבת התוכנית ובמניעת אי הבנות גדולות.

 

עזור לקהל שלך להרגיש מיוחד

ילדים נהנים לעזור, בין אם זה לעזור עם טריקים או סתם להיות שם כחבר קהל. זה נכון במיוחד במהלך מופעי קסמים. זה אומר שככל שתעזר בקהל שלך, כך הוא יאהב אותך יותר – ואתה תאהב אותם כי הם עוזרים! נשמע כמו עסקה טובה? ובכן, זה כן, וזה מה שמרגש ילדים במופעי קוסמים!

 

אל תפחד לבקש משוב

חשוב לקבל משוב מהקהל שלך על המעשה, ההופעות והמצגות שלך – מכיוון שזה יכול למעשה להגדיל את ההכנסה שלך. אז, נסה להשיג את זה בהקדם האפשרי. אם אתה מקבל כמה פידבקים על פיסת קסם שאתה עושה, הקפד לשתף אותם עם הקהל כדי שיוכל לערוב לעבודה שלך.

 

מצא חניך

אף אחד מעולם לא אמר שאתה צריך להיות מקצוען כדי ללמוד לעשות קסמים. כל מה שאתה צריך לעשות זה לקבל קצת ניסיון. קבל עבודה כמנחה מופעי קסמים או מורה לקסם – כמות הניסיון שאתה רוכש תלויה במיומנות ובידע שלך. רוב הילדים ייהנו מלהופיע עבור מאסטר או מנטור – זה ייתן להם תחושה של איך זה להיות מקצוען ויכין אותם לכל ההזדמנויות שעלולות לצוץ בעתיד. לעוד מידע בנושא כנסו לאתר https://yaron-mind.co.il

 

לסיכום

ילדים אוהבים לצפות בקסמים. הם נמשכים לרעיון לראות קסם ויש להם גם סיכוי גבוה יותר להמשיך לצפות אם הם יודעים שאפשר לעשות זאת בשידור חי. לכן, זה קריטי להתעסק עם משהו שמעודד ילדים לקחת קסם כקריירה. ילדים במופעי קסמים הם לעתים קרובות מאוד משתפים פעולה – הם עובדים יחד כדי לעזור ולבצע מופעים. זה נהדר עבור הילד, מכיוון שהם יכולים לראות את עצמם כחלק מקבוצה גדולה יותר.

אמן חושים

באותו נושא
אמן חושים
מה מיוחד באירוע אמן חושים?

ההשתתפות האקטיבית של האורחים, החוויה שהם הולכים איתה הביתה, התכנים המיוחדים וגם המחיר המשתלם הם רק חלק מרשימת היתרונות במופע של אמן חושים. עדיין מתלבטים?

קרא עוד »