חיפוש

מה ניתן להזמין ליום הולדת 12?

אם תשאלו נשים מעל גיל 30 אודות בת המצווה שלהן, יתכן ותשמעו על חגיגה משפחתית אינטימית יחסית, אולי מקסימום על אולם קטן עם להקה וקייטרינג עם המשפחה המורחבת. מאידך, ב-15 השנים האחרונות, ועם התפתחות הרשתות החברתיות, השתנו הסטנדרטים של האירוע המרגש הזה שנקרא בת מצווה. האירוע הפך מרהיב יותר ויותר, ונראה שההכנות אליו לא פחותות מאלו שנערכות לחתונה. הורים רבים מנסים למצוא את עצמם בין שלל האטרקציות שניתן להזמין לאירוע של בתם, ובהחלט מדובר בעולם ומלואו.

 

כיצד נתכנן את האירוע המושלם?

כאמור, בת מצווה הוא יום בלתי נשכח בחייה של נערת השמחה. הכול צריך להיות מושלם ולפי הספר, הספר שלה כמובן, בהתאם לאופייה והציפיות שלה מהאירוע. כמובן שנרצה להגשים את כל הפנטזיות הקשורות באירוע אך הכול ייעשה כמובן בגדר תקציב שנקבע על ידיכם. ישנם אתרים רבים המציעים פעילויות שונות להעצמת החוויה של האירוע. תוכלו למצוא פרטים נוספים על פעילויות אלה באתר https://ls-party.co.il.

 

מוזיקה – מרכיב חשוב באירוע

אין אירוע בלי מוזיקה. מוזיקה היא חלק בלתי נפרד מחיינו, ועל אחת כמה וכמה באירועים מיוחדים. מוזיקה בקבלת הפנים, בזמן האוכל ועל רחבת הריקודים- כן, אנחנו מדברים על בת מצווה, לא על חתונה. בחירה קלאסית בין דיג'יי ללהקה, היא בעלת חשיבות מכרעת לאופי האירוע. מומלץ כמובן לתת לכלת השמחה להכתיב את סגנון המוזיקה המועדף עליה. בחירה בלהקה המנגנת שירים משנות ה-60, ייתכן ולא תכבוש את לב הקהל הצעיר.

 

מגיעים ללב דרך החך

הרשתות החברתיות בכלל והאינסטגרם בפרט הפכו ללחם והחמאה של הילדים של היום. הנראות והאסתטיקה הפכו להתעסקות יומיומית, בין אם אלו תמונות של חברים, נופים, ובעיקר- אוכל. באירוע תרצו לבחור אוכל טוב וטעים, אך עם זאת גם כזה שמצטלם היטב ומושך את העין, בעיקר עבור האורחים הצעירים. בר ממתקים צבעוני, עמדת המבורגרים אסתטית או דוכן וופל בלגי מגרה עשויים להפוך את האירוע לכזה שמשאיר טעם טוב.

 

סדנאות שונות

בחירת סדנא לאו דווקא תהיה הימור, בהתחשב בכך שהאירוע תוכנן בקפידה על ידיכם. סדנאות ביוטי או איפור לבנות, סדנאות בישול מיוחדות או אפילו סדנאות של יצירת תכשיטים, עשויות להיות בחירה מדויקת עבור חברותיה של בתכם- והיא מעניקה הקניית ידע ויכולת והעמקה בתחום עניין פופולרי.

 

לסיכום, האפשרויות רבות – יש לבחור בקפידה

קצרה היריעה מלהכיל את כמות האטרקציות המוצעות לאירוע בת המצווה. חשוב למצוא את עמק השווה, מצד אחד לא להזמין יותר מדי פעילויות שיעניקו לאירוע מראה מפוזר או מוגזם, אך גם לא לשים את כל הביצים בסל אחד ולהמר על הצלחת עמדה או סדנא אחת. כל עוד האירוע מתוכנן כמשפחה ומוסכם על כל הנוגעים בדבר, אתם בדרך לאירוע בלתי נשכח של חגיגה מרגשת.

יום הולדת

באותו נושא
אמן חושים
מה מיוחד באירוע אמן חושים?

ההשתתפות האקטיבית של האורחים, החוויה שהם הולכים איתה הביתה, התכנים המיוחדים וגם המחיר המשתלם הם רק חלק מרשימת היתרונות במופע של אמן חושים. עדיין מתלבטים?

קרא עוד »