חיפוש

דברים שחובה להתקין בבית חדש

קודם כל, לעבור דירה זה תהליך מרגש וכיפי. מעבר דירה אמנם יכלול לא מעט התעסקות, אך בעזרת הטיפים הנכונים אתם תוכלו לצלוח יופי-יופי את הכיף הגדול שנקרא מעבר. לאחר שקבעתם תאריך עם חברת הובלות מומלצת, יהיו מספר דברים שתצטרכו להתקין עוד לפני הכניסה למכן החדש. מה הם?

דברים שחובה להתקין בבית החדש אליו נכנסים? קודם כל, חשוב מאוד להעביר את התשתיות השונות על שמכם. בין אם מדובר על חשבונות הגז או החשמל, התשתית החדשה במען אליו נכנסתם, צריכה להיות רשומה על שמכם וגם יהיה עליכם שכל חשבונות הגז, החשמל והמים יהיו משולמים עד לזמן כניסתכם לדירה החדשה.

 

אינטרנט והתקנות נוספות בדירה החדשה

כעת, בואו נדבר חיבור לעולם, בואו נדבר אינטרנט. בין אם אתם חיות דיגיטליות או פחות, אתם בכל מקרה תצטרכו אינטרנט בבית החדש שלכם. בימינו, ניתן לרכוש חבילות אינטרנט במחירים זעומים במיוחד, לפעמים אפילו בסך 30 ₪ בחודש.

לאחר שקבעתם עם טכנאי האינטרנט, כדאי לחשוב היכן ממקמים את הטלוויזיה החדשה. אגב, אם מדובר בדירה קטנה, תמיד יהיה מומלץ לתלות אותה (חוסך המון מקום). בואו נעבור רגע לחדר השינה. שם, כדאי למקם ארונות חדר שינה מעוצבים ויפהפיים. ארונות חדר שינה מגיעים בדגמים שונים ומגוונים, כך שתוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים אחריו.

 

בואו נעבור למטבח הבית החדש

לאחר שכיסינו את חדר השינה, שיבטיח לנו חלומות פז עם ארונות חדר שינה מעוצבים, בואו נדבר על המטבח בבית החדש. מעבר לכך שמומלץ לרכוש סכו"ם חדש וכלי מטבח שונים, מומלץ מאוד להתקין מסנן מים דירתי.

לא תמיד אנשים יודעים מה מצב הצנרת, כך שמסנני מים עשויים להיות קריטיים. יחד עם זאת, מסנן מים דירתי מומלץ להתקנה לא רק בבתים ישנים, אלא גם בחדשים. ואם כבר מדברים על צנרת הבית, כדאי גם לעבור על חדר האמבטיה והשירותים, שם מומלץ להחליף הכול. אסלה חדשה, כמובן שיש לרכוש. יחד עם זאת, וילון אמבטיה חדש גם מומלץ לרכוש, מברשת אסלה וכדומה.

 

מה עוד חשוב לזכור כשעוברים דירה?

מעבר להתקנות שונות בבית החדש, חשוב לדבר גם על הניקיון במען אליו אתם נכנסים. חברת ניקיון מומלצת יכולה לעשות את כל ההבדל בין דריכת רגל נעימה בדירה החדשה, לבין כניסה, איך נגיד, קצת מאובקת. אתם כבר בכל מקרה בתקופה של הוצאות כספיות, כך שמומלץ מאוד לשכור חברת ניקיון ולעבור על כל הדירה.

אגב, לשיקולכם, תוכלו לבחור אם לנקות את הדירה לאחר שאתם ממקמים את הרהיטים שלכם, או לפני. בגדול, מומלץ גם לפני שאתם ממקמים את הרהיטים וגם אחרי. בכל מקרה, זכרו כי תהליך של מעבר דירה אמור להיות מרגש. בצעו הכול בסבלנות, תערכו רשימות ותוכניות עבודה, תסתייעו באנשי מקצוע מומלצים והכול יהיה בסדר. בהצלחה!

מטבח חדש

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
שורה של מחסנים
איך להתקין מחסן מתכת בגינה

בשנים האחרונות, המחסנים החיצוניים הפכו לפופולריים מאוד. הביקוש למחסני גינה עולה משנה לשנה, ובעיקר הביקוש למחסני מתכת. בעבר, היה נהוג להקדיש חדר אחד בבית לצורכי

קרא עוד »