חיפוש

הדברת מעופפים – נבחרת המעופפים שנמצאת בכל בית בישראל

כל עונה מביאה עימה סריה חדשה של מעופפים.

הם תופסים את מקומם על הקירות ועל התקרה, אורבים לנו בשעה שאנחנו מנמנמים בחדר ובעיקר משפיעים על ההיגיינה שבחלל.

גם לכם נמאס לקום יחד עם עוד כמה מעופפים טורדניים בחדר שלכם? דעו לכם שיש לכך פתרון! כחלק ממני פתרונות הדברה הקיימים בעולם ההדברות, נרשמה גם הדברה שמיועדת למלחמה נגד המעופפים.

אם צוות המדבירים מקצועי ומנוסה מספיק, הוא יידע להפיל כל אחד משחקני נבחרת המעופפים שנמצאת בכל בית בישראל.

 

מדביר מעופפים – איך בוחרים במדביר טוב?

יש מספר פרמטרים שחשוב שמדביר מעופפים טוב יענה עליהם. ראשית, על המדביר להיות בעל רישיון מטעם המשרד לאיכות הסביבה בישראל.

הרישיון הוא לרוב קולקטיבי ומתיר לבצע סוגים שונים של הדברה, ככל שיש יותר הסמכות משמע שהמדביר בעל ידע רחב יותר בתחום.

שנית, מדביר מעופפים בעל ניסיון רב שנים יידע לבצע עבודה מדויקת ויעילה יותר בבית, משום שהוא כבר יידע באילו חומרים כדאי לו להשתמש ואיזו שיטה תחזיק לאורך זמן.

אל תתפתו לבחור במדביר הראשון שיוצר אתכם קשר, שוחחו עם כמה ורק אז החליטו. ההמלצה היא לבחור במדביר מעופפים שמקורו בחברה מומחית, כך שתהיה לכם גושפנקא לכך שמדובר במדביר מקצועי שעבר הכשרה והתקבל לחברה מוסמכת בתחום. דוגמא לכך היא חברת קסם הדברות, עליה תוכלו לקרוא באתר הבא: https://kesem-hadbarot.co.il .

 

כמה עולה הדברת מעופפים?

המחיר של הדברת מעופפים נקבע על פי מספר קריטריונים:

 

סוג ההדברה

ישנם שלל סוגים של הדברות, חלקן מתקדמות, חדשניות וידידותיות לסביבה ואילו חלקן מיושנות ומזיקות. הבחירה בהדברה חדשנית ואורגנית תייקר מעט את הבחירה ככל הנראה, אולם תבטיח תהליך בטיחותי ויעיל יותר.

 

גודל האזורים הנגועים

אם מדובר במבנה שמונה מספר קומות וחדרים, המחיר ייקבע פר חדר\ קומה, תלוי במחירון של החברה. כמובן שככל שהשטח גדול יותר, כך המחיר יעלה בהתאם.

 

מורכבות ביצוע ההדברה

אם המעופפים מצויים בחללים לא נגישים או באזורים שקשה להגיע אליהם בתוך החלל, מדביר המעופפים יגבה עוד תשלום על עצם המאמץ להתקרב אליהם ולהדביר אותם.

 

חומרי הדברה נדרשים

חומרי ההדברה משתנים בהתאם לסוג המזיק ולשטח הנבחר, כך שעצם הבחירה בחומר ההדברה יעלה כסף. במקרים מורכבים נדרש לפעמים שילוב של מספר חומרים גם יחד, דבר שמשפיע גם כן על המחיר.

 

ריסוס מעופפים באמצעות תכשירים

ישנם תכשירים המשמשים לשם ריסוס המעופפים המצויים בחלל. מדביר מוסמך יידע לומר לכם באילו תכשירים מוטב להשתמש, ומה יהיה הפתרון האידיאלי לבעיה שלכם.

בסיועו של המדביר, תוכלו לאתר את קני הדגירה של המעופפים ואת מוקדי השהייה שלהם (לרוב מדובר בפחי אשפה ובמקורות מים), ולרסס אותם באופן שיטתי ובאמצעות החומרים המתאימים שמיועדים לכך.

 

יתוש על ענף

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא