חיפוש

האם מומלץ לקנות גריל עם אחריות מלאה?

אחד השיקולים החשובים ביותר לקראת רכישה של גריל גז הוא משך תקופת האחריות. מצד אחד, יכול להיות שנצטרך לשלם קצת יותר על מנת להשיג גריל גז עם אחריות לתקופה ארוכה. מצד שני, זו ככל הנראה הוצאה משתלמת מאוד

כל חברה שמייצרת גריל גז קובעת את תקופת האחריות שהיא מעניקה לפי שיקולים מעט שונים. אבל גם בלי להשוות בין המפרט של כל גריל כדי לנסות להסיק מתוך תקופת האחריות לגבי האיכות שלו, אפשר להבין שזה כרוך בתוספת מחיר. ברוב המקרים, תקופת אחריות ארוכה יותר גם תעלה את המחיר המבוקש של הגריל עצמו.

השאלה המתבקשת היא באיזה שיקולים משתמשים על מנת לבחור גריל גז מומלץ ומתי נכנס לתמונה העניין של תקופת אחריות. אז מצד אחד, ברור שבטוח יותר לקנות גריל שעליו יש תקופת אחריות ארוכה. מצד שני, צריך לשלם על זה מחיר מסוים.

 

ההמלצה הרווחת: האחריות שווה את המחיר

האמת היא שבעלי המקצוע מסכימים בצורה כמעט גורפת על כך שהתוספת על גריל גז עם אחריות שווה את המחיר. בתוספת של כמה מאות שקלים בלבד, מקבלים למעשה סוג של ביטוח עבור הגריל. בתוך תקופת האחריות, אפשר לחזור אל החברה בכל מקרה של תקלה ולדרוש את התיקון המהיר ובלי לשלם על זה בנפרד.

במילים אחרות, אחריות מחזירה את ההשקעה כבר בעת הופעת התקלה הראשונה. כמובן שהשאיפה היא שבכלל לא יהיו תקלות כאלה ולכן מלכתחילה בוחרים גריל גז שיש עליו המלצות ולא גריל רגיל שאף אחד לא מכיר, אבל אי אפשר לדעת מה יוליד יום.

 

בדקו את פרטי האחריות

כדאי לנצל את הסיטואציה של מתן עדיפות לגריל גז עם אחריות על מנת להיכנס אל עובי הקורה ולבדוק מה כתוב בה. באמצעות קריאה לעומק של כתב השירות ניתן לדעת איזה תקלות בדיוק מכוסות, מי מעניק את האחריות והאם יש צורך לשלם השתתפות עצמית.

בדיקה קצרה של כתב האחריות חוסכת הרבה דאגות בעתיד. אם לא רוצים לגלות מאוחר מדי שיש תקלות שלא מכוסות, צריך לבדוק את זה מראש.

 

איך בוחרים גריל גז עם אחריות?

החדשות הרעות היא שהתמקדות באחריות לא משחררת את הלקוח מהכנת שיעורי בית בנוגע אל שאר השיקולים. אם רוצים לקבל החלטה מושכלת בשאלה איזה סוג של גריל גז לבחור, צריך לבדוק היטב כמה הוא עולה ומה המפרט המלא שלו.

התייעצות עם בעלי מקצוע יכולה לעזור גם בנושא הזה. במקביל, אפשר לשאול חברים, קרובים ובני משפחה ולקבל המלצות ממי שכבר קנה את הגריל ומרוצה מהתוצאות. אם לא מכירים באופן אישי אנשים שקנו גריל גז עם אחריות והיו מרוצים, אפשר להרחיב את החיפוש באמצעות מידע מאתרי האינטרנט והרשתות החברתיות.

 

שיפודי ירקות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא