חיפוש

העתיד כבר כאן – כל מה שרציתם לדעת על פרסום בטיקטוק

טיקטוק קיימת רק כמה שנים, והיא כבר צמחה בקצב מסחרר. נכון לאוגוסט 2022, היא הגיע למעל מיליארד משתמשים פעילים ב-154 מדינות שונות. השימוש הגובר והחשיפה שלא ניתן כמעט להתחרות בה, משפיעה על שוק הפרסום ופותחת אפשרויות זולות לגשת למשתמשים רבים ברחבי העולם. בואו לחקור איתנו כיצד ניתן לעשות זאת בצורה היעילה ביותר.

 

מה סוג המותגים שניתן לפרסם בטיקטוק

פרסום בטיקטוק נפוץ מאד ומגוון רחב של מותגים מוכרים מפרסים שם – ביניהם, רשתות אופנה כמו Zara ורשתות רכב כמו BMW. בפועל, אם מסתכלים על המכנה המשותף של רשתות אלו, הוא שהמותגים אותם הן משווקים, יכולים להיות ויראליים ולהתאים לסרטונים בפלטפורמה. כך, למעשה כמעט כל חברה שרוצה להעביר מידע ישירות לצרכן יכולה להשתמש באפשרות זו.

 

סוגי הפרסומים שניתן לעשות בטיקטוק

טיקטוק מאפשרת לפרסם בפלטפורמה שלה במספר רב של דרכים. בתור אנשי הפרסום, עליכם להבין מי הוא קהל היעד שלכם ואיזה סוג פרסום יהיה הכי אטרקטיבי עבורו. דוגמאות קלאסיות לפרסומים:

1.     פרסומות טיקטוק בפיד

מודעות בפיד הן מודעות הווידאו המופיעות בין סרטוני משתמשים אשר מופיעות כשגולשים בדף שלך (אשר מכיל את האנשים שבחרת לעקוב אחריה). אם אתם לא כל כך מכירים את טיקטוק, אבל כן מכירים את פייסבוק ואינסגרם, אז ניתן להשוות את המודעות לפיד לאלו שרואים בזמן שצופים בסטורי (בין לבין סטורי תמיד יש פרסומות). יצוין שלרוב סרטונים אלו יהיו בין 9 ל-15 שניות.

 

2.     פרסומות מסוג השתלטות על המותג

יצא שפתחתם את האפליקציה של טיקטוק וישר קיבלתם פרסומות? אם כן, כנראה שמדובר בפרסומות מסוג השתלטות על מותג. מדובר בהצגת סרטון במסך מלא לקהל היעד שלך. זו האפשרות הטובה והנפוצה ביותר לפרסום בטיקטוק מכיוון שלא רק שהמודעות האלה מופיעות ברגע שמשתמשים פותחים את האפליקציה, אלא שהן יכולות גם להופיע כתמונות, GIF ווידאו. בנוסף, אפשר להוסיף קישור לחיץ שמוביל לאתר שלכם. יצוין שאפשרות זו אינה ממצה את עצמה מכיוון שטיקטוק מוודאת שמשתמשים לא יחשפו ליותר מהשתלטות אחת כזו ביום.

 

3.     פרסומות מסוג TopView

לאחרונה החלה אפשרות פרסום חדשה שגם היא בקונספט מתבססת על השתלטות על מותגים. אולם, השוני מהקונספט שהוצג בסעיף לעיל, הוא שהמשתמשים מקבלים אותם לא כפוסט ראשון עם כניסתם לטיקטוק אלא רק אחרי 3 שניות.

 

עוד סוגי פרסומות

שני סוגים נוספים הם אתגר האשטאג ואפשרות של המותג להכניס פילטר ייעודי משלו, אשר לשניהם גם יש יתרונות והשימוש בהם תדיר ומכניס לטיקטוק כסף רב. לאור כך, אנחנו צופים שהם יגבירו את סוגי הפרסום והחברה אף תתעשר יותר.

 

לסיכום

פרסום בטיקטוק זו הזדמנות מצוינת להגביר חשיפה. יש לשים לב שהפרסום אינו זול ולכן ראוי להבין מי קהל היעד שלכם ומה סוג הפרסום שייצר חשיפה אידיאלית עבורכם. בהצלחה!

מכשיר טלפון

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא