חיפוש

איך להשיג עוקבים לאינסטגרם במהירות

האינסטגרם הפכה ממזמן להיות אחת הפלטפורמות הגדולות ביותר לפרסום, בין אם מדובר על פרסום עצמי, פרסום מוצרים וגם פרסום חברות. וכמו שבטלוויזיה מדד ההצלחה הוא רייטינג, ברשתות החברתיות בכלל ובאינסטגרם בפרט מדד ההצלחה והפופולריות הינו מספר העוקבים שלכם. אז איך להגדיל את כמות האנשים אשר עוקבים באינסטגרם שלכם.

 

צרו עמוד מעניין

קודם כל ולפני כל ה"טריקים", שיטות וטיפים להגדלת כמות העוקבים באינסטגרם, חשוב מאוד שהעמוד שלכם יהיה מעניין ורלוונטי. גם אם תרכשו אלפי עוקבים, אם העמוד שלכם לא יספק את הסחורה הנדרשת כנראה שמהר מאוד העוקבים הללו ייעלמו וההצלחה שלכם תקטע.

בשביל להפוך את העמוד שלכם למעניין חשוב קודם כל להבין מהו הנושא העיקרי שלכם, האם אתם רוצים לקדם את העסק שלכם שמתמקד בתחום הנדל"ן, ביטוח, רכב או אופנה? או שמע מדובר בעמוד פרטי שאתם רוצים להקדיש לנושאים הקשורים באופנה, איפור, פמיניזם או ספורט.

אחרי שבחרתם את האג'נדה והנושא המרכזי שלכם, התחילו למלא את העמוד שלכם בתוכן מעניין ורלוונטי הקשור בנושא. השתמשו באירועים עדכניים ומעניינים, למשל שבוע האופנה, חגים, אירועי חברה וכל דבר שהוא אינו יום יומי.

 

פעילות, פעילות, פעילות

הגדש החשוב ביותר בתחום הרשתות החברתיות בכלל והאינסטגרם בפרט הינה להיות קיים, לפרסם, להגיב, להתעדכן ולעדכן. בעולם האינסטגרם אם נעלמתם לשבוע, זה כאילו שאתם לא קיימים יותר.

לכן, דאגו לפרסם וכמה שיותר, להעלות סטוריז, להעלות פוסטים וגם לא פחות ואולי אף יותר חשוב, עקבו אחרי עמודים אחרים והגיבו להם.

בכל הנוגע למעקב אחרי עמודים אחרים חשוב מאוד שיהיה מדובר בעמודים הקשורים לתחום שלכם, כך תוכלו לפרסם את עצמכם בקרב עוקבים שזהו תחום העניין שלהם. הדגש השני הינו תגובות. כדי שיכירו אתכם, אתם צריכים להגיב. זכרו לעשות זאת בנדיבות אך לא בהגזמה.

 

אשטאג ותיוגים

עוקבים רבים מגיעים לעמודים חדשים באינסטגרם באמצעות תיוגים מעמודים אחרים. לכן תדאגו ששותפים או חברים שלכם יקפידו לתייג אתכם ויעזרו לכם בכך שהם יפרסמו מדי פעם את הדברים שאתם מעלים.

נוסף לכך, דאגו להשתמש באשטאגים פופולאריים היות ועוקבים רבים באינסטגרם נוטים לחפש את המבוקש להם דווקא דרך חיפוש של אשטאג כמילת חיפוש.

 

רשתות נוספות

כדי להצליח באמת באינסגרם חשוב להבין שאין מדובר ברשת חברתית מנותקת לחלוטין. בפועל ישנו מעגל רחב של רשתות חברתיות המקושרות זו לזו. לכן, אדם שאולי ראה אתכם בפייסבוק יוכל להתעניין בכם ולחפש אתכם גם באינסטגרם. הקפידו לפתח את כלל הרשתות החברתיות ולהוסיף קישורים לעמוד האינסטגרם שלכם.

 

קניית עוקבים

כל האפשרויות שתוארו עד כה, הן משמעותיות ביותר אם אתם רוצים לקדם את העמוד שלכם לאורך זמן ואם לא תקפידו עליהם, לא תוכלו לשמור על כמות עוקבים גבוהה לאורך זמן. אך, קיימת גם אפשרות מהירה יותר, שהיא טובה מאוד לתקופות בהן תרצו לקבל בוסט של הפרסום ושל כמות העוקבים באינסטרגם. מדובר על רכישה של עוקבים, לייקים או צפיות בסטורי.

ישנן חברות רבות המבצעות תהליך זה למענכם, חשוב מאוד לבחור בחברה מוכרת ובעלת המלצות ולוודא שאתם מקבלים עוקבים אמיתיים ולא בוטים. חשוב לזכור לא ל"התפרע" ולרכוש בבאת אחת אלפי עוקבים, היות וזה עשוי להיראות חשוד ולגרום לאנשים לא להאמין לעמוד שלכם, מה שיגרור את התהליך ההפוך למה שרציתם.

 

רשת חברתית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא