חיפוש

מלון ששווה להכיר אם אתם בתאילנד

תאילנד היא אחד המקומות אותו כולנו מדמיינים כיעד האולטימטיבי לנופש מפנק – עיירות קיט וכפרים מסורתיים, חופים קסומים עם חולות זהובים ומי טורקיז צלולים, בעלי חיים מרשימים מסתובבים חופשיים בין המבקרים, שווקים צבעוניים, תיירים מחויכים, אוכל מצוין ומחירים שלא נעים לדבר עליהם מרוב שהם נמוכים בכל קנה מידה שהוא.

 

ה-אי של כולם

אם התמזל מזלכם והגעתם למדינה היפהפיה הזאת ואינכם יודעים היכן להתחיל את חופשת החלומות, הרשו לנו לעזור! אחד היעדים אחד היעדים המומלצים ביותר לנופש בתאילנד הוא האי קופנגן, אשר ידוע בעיקר בזכות "מסיבות הירח" אשר נערכות בה מדי חודש (Full moon, Half moon וכו').

אך למעשה בקופנגן יש הרבה יותר מאשר מסיבות עד אור הבוקר ולמעט הימים הסוערים והתוססים במהלך החודש בהם מתקיימות בה המסיבות המסורתיות, מדובר ביעד שיכול בקלות להוות מקום אידיאלי לנופש משפחתי באווירה קלילה ונעימה ואף יעד נפלא לירח דבש עבור זוגות שכבר שבעו ממסיבות עד לא ידע שכן בימים שלא נערכת באי מסיבה, עומס התיירים פוחת במידה ניכרת והאווירה הופכת לשלווה ושקטה הרבה יותר.

אז בנוסף לסצנת חיי לילה תוססת, המבקרים בקופנגן יהנו משפע של אטרקציות להנאת המשפחה כולה. בין היתר ספורט ימי ואתגרי, מוזיאונים, שווקים, מסעדות, חופים מרהיבים ונופים מהיפים ביותר בתאילנד.

 

מתי כדאי להגיע?

על מנת להנות מכל הטוב והשפע שיש לאי להציע מומלץ להגיע בתקופה בה ימי הגשם מועטים והטמפרטורות נעימות – החל מחודש נומבר ועד תחילת חודש אפריל וכמובן שגם בתקופה זו כדאי להערך למזג אוויר מפתיע (כי בכל זאת – תאילנד) ולהצטייד גם בביגוד ארוך קליל ומטריה מתקפלת לצד בגד הים והכפכפים. מה שנקרא – להיות מוכנים לכל תרחיש שהוא.

הגעתם לקופנגן? איזה כיף! מבחינת לינה, אל תחשבו פעמיים. אחד המקומות המומלצים ביותר ללינה באי והאהובים על התיירים הוא מלון קוקוהאט המפורסם, או בשמו המלא "קוקוהאט ביץ' ריזורט וספא", אשר מתאים לזוגות צעירים וגם למשפחות עם ילדים.

 

המלון המומלץ ביותר

מלון קוקוהאט קופנגן הוא מלון 4 כוכבים המציע לאורחיו חדרים מרווחים במיוחד בעיצוב מסורתי ועם מרפסת פרטית. בנוסף, יהנו השוהים במלון משלל מתקנים לנוחיות מירבית – מיזוג אוויר, טלוויזיה, פינת קפה, מקרר קטן, חדר מקלחת פרטי מודרני ובו מוצרי רחצה והגיינה ועוד ועוד.
כשתעזבו את החדר המפנק תוכלו להנות מלא פחות מאשר שתי בריכות שחיה מטופחות הנמצאות בשטח המלון, חדר כושר מאובזר היטב, מתחם ספא בו תוכלו להנות ממגוון עיסויים וטיפולים קוסמטיים בתוספת תשלום, מסעדה עם אוכל מסורתי ובינלאומי, בר קוקטיילים מפנק וחוף רחצה פרטי בו מגוון פעילויות ימיות כמו צלילה ושנירקול.

מגיעים עם קטנטנים? תשמחו לשמוע כי בקוקוהאט יש מועדון לילדודס, חדר פעילות ומשחקים, שירותי בייביסיטינג וארוחות מיוחדות עבור הברנשים הקטנים.

גם מבחינת מיקום לא תתאכזבו – בניגוד למלונות טובים אחרים, כמו סנטיה קופנגן, מלון קוקוהאט מדורג גבוה בין היתר גם בזכות מיקומו האטרקטיבי, ממש בסמוך לחוף לילה הפופולארי ובמרחק הליכה קצרצר מחוף הדרין בו נערכות מסיבות הפול מון החודשיות. בהקשר זה, כפי שציינו מעלה – תוכלו להנות מכל העולמות, גם לזכות בנופש שקט ונינוח מבלי לספוג את הרעש הבוקע מהמסיבות ועשוי להפר את מנוחתכם, וגם להיות במרחק הליכה לא רב כך שתוכלו לפקוד את האירועים הליליים בכל עת שתחפצו בך.

לסיכומו של דבר, אם אתם רוצים "להיות עם ולהרגיש בלי" – במרחק פסיעה מסצנת חיי הלילה אך באווירה נינוחה וקלילה, מלון קוקוהאט בקופנגן הוא המקום המושלם עבורכם.

תאילנד

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הפלגות לים התיכון

רוצים לחגוג משהו ביחד? יש לכם יום נישואים? או שאולי השנה שניכם חוגגים ימי הולדת עגולים? האמת היא שלא תמיד זה משנה מה הסיבה שלכם

קרא עוד »