חיפוש

סטיילינג לגברים: כיצד לשדרג את הלוק היומיומי

בתור גברים, לא תמיד יהיה קל להצליח להתאים בין בגדים או להצליח לשדרג את הלוק שלנו. מגיל קטן מכוונים אותנו ללבוש בסיסי שלא נראה טוב ולא מרשים, זו האמת. כגבר שנמצא בסביבה חברתית שבה כולם מתלבשים יפה ומטפחים את עצמם – גם אתם הייתם רוצים לשדרג את הלוק שלכם? אספנו לכם כמה טיפים קלילים שיוכלו לעזור לכם להפוך את הלוק הבייסיק שלכם להרבה יותר מזה

 

1. התלבשו בהתאם לגיל שלכם

גברים לעיתים יכולים ללבוש בגדים בסיסיים מדי לאורך שנים ארוכות. באיזשהו שלב גבר צריך להתחיל לרכוש יותר פריטי לבוש שהם מעבר לטי-שירט וג'ינס ולגוון את הארון שלו בעוד פריטים. המעבר בין לבוש נערי לבין לבוש יותר בוגר נעשה לרוב בהדרגה. כאשר אתם יוצאים לרכוש בגדים, במקום להיכנס לחנויות ספורט, נסו להיכנס לחנות בגדים יותר קז'ואלית. במקום לרכוש ג'קט מבד רגיל, התנסו בג'קט ג'ינס או ג'קט מבד יותר מעניין. כאשר אתם רוכשים חולצות, במקום לפנות לטי-שירט הבסיסית, נסו ללכת על מכופתרות, חולצות פולו או חולצות עם כיתובים יותר מעניינים.

שלושה תנוחת גברים לאופנה

2. ג'ינס מחמיא מרים כל לוק

ברגע שתנסו לשנות את המחשבה ש"בגדים הם רק כדי לכסות את הגוף שלנו ולא מעבר", תוכלו להגיע לקו המחשבה ש"בגדים מבטאים את מי שאני ויכולים להחמיא לי". הבגדים שאנחנו לובשים מגיעים בשלל צורות וכל ג'ינס יכול לגרום לנו להיראות אחרת. כאשר אתם רוכשים ג'ינסים, אל תלכו אוטומטית על המראה הזרוק, אלא נסו לבחור מכנסיים שאכן מתאימים לכם בגודל ומחמיאים לכם. באתר H&M אונליין תוכלו למצוא שלל סוגי ג'ינסים ומכנסיים מחמיאים.

 

3. הוסיפו אקססוריז

אביזרים ופריטים נוספים יכולים בקלות לשדרג את המראה שלנו. אקססוריז באים בשלל צורות כמו שרשראות, צמידים, שעונים, עגילים, צעיפים, כובעים ומשקפי שמש. אל תהססו לרכוש את הפריטים הללו ולשדרג את הלוק שלכם. שרשרת גברים פשוטה, גם אם ללא תליון, יכולה להעניק לכם מראה ייחודי. אל השרשרת ניתן להתאים צמיד שיהיה באותו סגנון ובאותו גוון. שעונים הם יותר נפוצים אצל גברים ויש יותר מגוון שקל לבחור ממנו. משקפי שמש גם הם פריט אופנתי, בנוסף להיותם פריט שימושי. כאשר אתם בוחרים משקפי שמש, נסו להתאים אותם ללוק הכללי שלכם, שידברו באותה שפה כמו שאר הבגדים שאתם לובשים.

 

4. בחירה נכונה של צבעים היא חשובה

שחקו עם צבעים ודוגמאות: אל תפחדו להתנסות ולשלב צבעים ודוגמאות. שלבו נקודות צבע דרך אביזרים או נסו שילובי דפוסים שונים כדי להוסיף אישיות דרך גוון צבע חדש. עם זאת, שימו לב לאיזון צבעים ודפוסים למראה מגובש. השתחררו מהפלטה המסורתית של גווני האפור והשחור ואמצו צבעים המתאימים לגוון העור שלכם ולאישיות שלכם. אל תפחדו לשלב גוונים כמו ירוק, ורוד, חרדל וכחולים בהירים יותר בתלבושות שלכם. מתינות היא המפתח. נגיעה של צבע בבגד אחד יכולה ליצור אמירה בסגנון עוצמתי ולהחמיא בצורה משמעותית.

אביזרים לגברים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא