חיפוש

ארבעה טיפים לתפירת החליפה המושלמת

הקיץ הגיע ואיתו גם עונת החתונות, מה שאומר – ריענון המלתחה, אלא שבחירת חליפה לאירוע היא לא עניין של מה בכך.

אם בא לכם לדעת איך תופרים את החליפה המושלמת, הגעתם למקום הנכון.

כדי לדעת איך תופרים חליפה מושלמת צריך ניסיון והקפדה על פרטים. ההיצע הרחב בשוק אמנם יכול לבלבל, אבל בסופו של דבר זה עניין של לבחור נכון. בחירה של בדים נכונים, סוג החליפה ואיכות התפירה, תקבע את מידת הצלחתה בין אם בחרתם לתפור בעצכם, להיעזר בתופרת או לגשת לחנות חליפות.

אבל חליפה היא לא דבר שתופרים בכול יום, אז כמה טיפים בכול זאת לא יזיקו; יש הרבה מה להספיק ולממש חזות במציאות זה לא תמיד פשוט, לכן אם אתם מחפשים כיוון לחליפה – אנחנו כאן לעזור עם כמה טיפים:

 

  1. פנו לאדם הנכון

בסוף אם תחליטו לתפור ואינכם תופרים טובים – זה לא יעבוד. חליפה דורשת התאמה מוחלטת לגוף של הלובש ולכן התופר חייב להתמצא בניואנסים הקטנים של התפירה. תופר חסר ניסיון, או תופר חובב שלא תפר כה מדויק עד כה – פשוט יתקשו לעמוד בדרישות שלכם.

מהצד השני, תמיד אפשר ללכת על איש מקצוע. חנויות כמו https://diplomatline.co.il מציעות שירותי תפירה איכותיים, מקצועיים ובעלי גישה אישית ללקוח, במחירים נוחים, אך חשוב יותר – בהקשבה לדרישות הלקוחות.

 

  1. סוג הבד והצבע

אחרי שהפקדנו את משימת התפירה בידי האדם הראוי, השלב הבא יהיה כמובן לבחור את סוג הבד הרצוי. סוג הבד שתרצו מושפע כמובן ממזג האוויר, אך גם מסוג האירוע ואופי החליפה שתבחרו. למשל, חליפה ספורטיבית, תלך כמובן עם בדים קלילים כמו פשתן, ותתאים לאירועים קיציים. בדים סינטטיים יתאימו לאירועי אלגנט ולחודשי החורף. לגבי החולצה, לרוב ההמלצה היא לשמור על קלאס ולהשתמש בכותנה.

 

  1. מרכיבים את הפאזל

כמה חלקים יש לחליפה? שאלה התלויה גם היא בבחירות. חליפת שלושה חלקים היא אמנם חמה ומחניקה יותר, אבל יכולה להתאים יפה לאירועים בעלי משמעות, למקומות קרים או לנסיעה למקומות רחוקים. בישראל כמובן רבים מוותרים ובצדק על החלק השלישי, מה שמקנה להם מראה קליל, ספורטיבי וחופשי יותר, וגם זה יכול להביא למראה נהדר, ההתאמה לאירוע ולאדם, עושה את ההבדל.

 

  1. צבעים וסטיילינג

לגבי הצבעים – העניין תלוי בסגנון החליפה ובלובש. מי שמעדיפים סגנון קלאסי, יעדיפו לבחור בחליפה כחולה או שחורה, שמעניקה מראה אלגנטי אל-מותי, ולתת אולי קריצה מגניבה עם צבע חולצה מיוחד – ורוד בהיר, למשל – או עניבה בדגם צבעוני. מי שאוהב חליפות קצת חצופות יותר יכול להעז יותר וללכת על פלטת צבעים מגוונת יותר, החל מבורדו ועד אפור כהה, דרך ירוק וכחול בהיר.

בסופו של דבר, העיקר הוא להסתכל על בחירת הצבעים כמכלול, ולהתאים עניבה וחולצה לצבעי החליפה שתבחרו, בהתאם לאופי החליפה הרצוי. הבחירה הזו כמובן משפיעה על כל הסטיילינג של הלבוש, כולל גם תספורת ואביזרים. ולכן יש לקחת בחשבון את צבעי החליפה גם כשבוחרים שעון ונעליים.

 

לבוש אופנתי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא