חיפוש

הטרנד הישן שחוזר בגדול – חזרתם של הרייבן

עם הצלחה אי אפשר להתווכח, חברת משקפי השמש רייבן יכולה להעניק לנו שיעור חשוב בהישרדות מול מתחרים כבדים, כי כשאתה הכי טוב אף אחד לא יוריד אותך מן הפסגה. מותג המשקפיים המצליח רייבן בבעלות איטלקית חדשה מוציא קולקציות חדשות שגורמות למתחרים המובילים להרטיט את כוס השמפנייה, כי גם הם יודעים שאין כמו הלוק המגניב של רייבן.

 

משקפי שמש רייבן

מותג משקפי שמש רייבן החל את דרכו בשנת 1936 בארצות הברית על מנת לתת מענה לנהגים אשר סבלו מכניסת חול ואבק לעיניהם בימים שבהם המכוניות היו פתוחות ברובן ולעולם התעופה אשר עשה את צעדיו הראשונים בתחומי הלוחמה והתעבורה. הטייסים היו זקוקים להגנה על העיניים מפני סנוור השמש והרוח החזקה שהיכתה בהם. הצורך הוליד את הסגנון המיוחד של רייבן כמשקפי טייסים שכיכבו בסרטים ובסדרות רבות והפכו את המותג לנחשק במיוחד למראה חתיכי, מגניב וצעיר. בסוף שנות התשעים נמכר המותג האמריקאי לתאגיד איטלקי, אך המעבר לא פגע במראה ובסטייל המפורסם ומאז המותג רק מתחזק ועדיין משדר נינוחות, בטחון עצמי ומגניבות על.

 

קצת עלינו

אופטיסטור הינה רשת חנויות אופטיקה מקצועיות ואמינות הפורשת שבעה סניפים בכל חלקי הארץ מחיפה ועד אילת. ברשותנו אתר אינטרנט שדרכו ניתן לרכוש בקלות ובנוחות את הדרוש לכם, המשקפיים יגיעו עד לפתח הבית בתוך מספר ימי עסקים. בכל הסניפים ניתן לבצע בדיקת ראיה ולהתחדש במשקפי ראייה חדשות בתוך שעה. אנו מקפידים על שירות מעולה ומחירים נוחים כדי לאפשר לכם חווית קניה נעימה ככל האפשר.

 

המותגים שלנו

אופטיסטור עובדת עם היצרנים הטובים ביותר בעולם כדי שלא תתפשרו על פחות. בחנויות שלנו ובאתר האינטרנט תוכלו למצוא שמות מפורסמים כגון גוצ׳י, פראדה, ווג, וורסאצ׳ה, דולצ׳ה וגבאנה, אוקלי, רייבן ועוד. כל המותגים מגיעים עם תעודת אחריות מקורית מן היצרן.

 

מה ניתן למצוא אצלנו?

כרשת אופטיקה מובילה אנחנו משווקים את מוצרי הצריכה הטובים ביותר. באתר שלנו ובכל הסניפים תוכלו למצוא את המוצרים הבאים במחירים נוחים ביותר:

  • מסגרות למשקפי ראיה מן המותגים המובילים בארץ ובעולם.
  • משקפי שמש מן המותגים המובילים בארץ ובעולם.
  • עדשות מולטיפוקלשל היצרנים המובילים בארץ ובעולם על פי מרשם או לאחר בדיקה.
  • משקפי ספורט לסוגי ספורט שונים כגון רכיבה וסקי להגנה מושלמת מאבק וסינוור שלגים.
  • עדשות מגע.
  • תמיסות אביזרים נלווים למשקפיים.
  • משקפי ראיה ומשקפי שמש לנשים, גברים, וילדים.

 

לסיכום

משקפי הרייבן כאן כדי להשאר, והם מגניבים מתמיד. רשת חנויות האופטיקה אופטיסטור גאה להציג את משקפי ראייה ושמש ממותג רייבן במחירים נוחים במיוחד ובשירות ללא פשרות. אנחנו כאן כדי להעניק לכם חווית קניה נפלאה עם המותגים הטובים ביותר בעולם, באחריות ובאמינות, באתר שלנו ובסניפים הפרושים ברחבי הארץ.

חול

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא