חיפוש

בחירה גורלית: 4 טיפים בחירת רצועה לכלב

כלב חדש הוא סיבה למסיבה, אולם חשוב לזכור שיחד עם הכלב אנחנו גם צריכים לרכוש מספר מוצרים שיאפשרו לנו לחיות יוחד עם הכלב בצורה נעימה. אחד המוצרים החשובים ביותר הוא רצועה לכלב, ואנחנו כאן כדי לתת לכם מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור את הרצועה עבור הכלב שלכם. בחירת רצועה לא אמורה להיות מורכבת מידי, בתנאי שתקחו אתכם את הטיפים הללו.

 

בחירת רצועה לכלב

כאשר אנחנו מקבלים כלב חדש, הדבר הראשון שעלינו לעשות הוא לקפוץ אל חנות חיות ולהביא מספר מוצרים שחיוניים עבור הכלב שלנו. מלבד מוצרים בסיסיים כמו אוכל וכלים שונים, חשוב גם לקנות רצועה לכלב. הרצועה נועדה לאפשר לנו ללכת עם הכלב בצורה בטוחה, ולמנוע מצב שבו הוא בורח לנו. עם זאת, חשוב להבין שרצועה היא פריט חובה, ולמעשה אתם חייבים לעשות בה שימוש.

 

חיוב רצועה מבחינה חוקית

החוק במדינת ישראל אוסר להוציא כלב לשיטוט מחוץ למקום מגוריו בלי שהוא קשור ברצועה. הרצועה נועדה למנוע מצב שבו הכלב פוגע באחרים, ולכן היא צריכה להיות כזו שמאפשרת לכם לשלוט על הכלב בצורה נוחה. בחוק, האורך המקסימלי של רצועה הוא עד 5 מטרים. אז אחרי שהבנתם את החשיבות של הרצועה, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור אותה.

 

  • איכות וחוזק

הרצועה היא כלי שאתם הולכים לעשות בו שימוש יומיומי, ובדרך כלל אפילו יותר מפעם אחת ביום. זו הסיבה המרכזית לכך שחשוב לבחור רצועה איכותית וחזקה, לא כזו שתתבלה אחרי שימוש של מספר חודשים. רצועה חזקה כמובן תאפשר לכם לשלוט בכל בעת הצורך, ולשמור עליו במצב שבו הוא עלול להזיק.

  • אורך

כאמור, אורך הרצועה של הכלב צריך להיות פחות מחמישה מטרים, אולם לעיתים, בעיקר בכלבים מסוכנים כדי שהרצועה תהיה קצרה יותר, כדי להבטיח שבעת הצורך תוכלו לשלוט על הכלב בלי בעיות.

  • התאימו את הרצועה לבעלים

זכרו שכאשר אתם קונים רצועה עבור הכלב שלכם, הרצועה אמורה לשרת את כל מי שהולך עם הכלב לסיבוב. אז אם יש לכם ילדים קטנים שמוציאים מידי פעם את הכלב, וודאו שגם הם יכולים לעשות שימוש ברצועה בצורה נוחה.

  • מראה

הדבר האחרון הוא לא מאוד חשוב, אבל עדיים כדאי לבחור רצועה שנראית יפה, כזו שתחמיא לכלב שלכם וכמובן תיתן לכם הרגשה טובה בכל פעם שאתם איתו.

 

לסיכום

רצועה לכלב היא מוצר חובה, שבלעדיו אתם לא יכולים להוציא את הכלב שלכם לטיול. לפני שבוחרים רצועה חשוב להבין שהרצועה נועדה מצד אחד לשרת אתכם בתור הבעלים של הכלב, אך כמובן שהיא גם צריכה להיות נוחה ולא לגרום לכלב אי נעימות כאשר היא קשורה סביב הצוואר שלו. הרצועה צריכה להיות באורך מתאים ומספיק חזקה כדי לאפשר לכם לשלוט בכלב בעת הצורך.

כֶּלֶב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא