חיפוש

מה ההבדל בין החברות השונות לאוכל לכלבים?

כל בעל כלבים מוצא את עצמו תוהה לא פעם לגבי ההבדלים בין החברות השונות שמציעות אוכל לכלבים. נחשפנו לעובדה זו ממש לא מזמן, כשנעמדנו לאורך זמן אל מול מדף האוכל שבחנות החיות שבשכונה שלנו. שכן, באותם רגעים, עמדו לידנו 3 אנשים נוספים שבהו בשקיות המזון וניסו להבין בדיוק כמונו – מה ההבדל ביניהן? הדבר גרם לנו להבין כי עלינו לבדוק את הנושא באופן מעמיק ולחזור עם תשובה שתספק את כל התוהים. קראו את השורות הבאות ותגלו מה המסקנה שלנו בנושא.

 

רגע, אתם לא רוצים לדעת קודם איך הגענו למסקנה?

סביר להניח שאתם סקרנים לדעת איך הגענו למסקנה שנוגעת להבדלים בין החברות השונות של האוכל לכלבים. אז לא נשאיר אתכם במתח ונציין בפניכם כי פנינו אל גורמים יודעי דבר ושאלנו אותם את השאלה הזו. היינו בטוחים שהם יגידו לנו שמדובר בשאלה מורכבת שהם לא יכולים לענות עליה, אבל באופן מפתיע, קיבלנו תשובה אחרת לחלוטין. תשובה מפורטת שגרמה לנו להבין מהם ההבדלים. זו ההזדמנות להודות לאותם גורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, הוא עולה לרשת ומטרתו להביא מודעות בנושא עשויה לבוא לידי ביטוי.

 

אז מה ההבדל בין החברות השונות של אוכל לכלבים?

ההבדל הראשוני והבולט ביותר (שאנחנו לא שמנו לב אליו) הוא הקטגוריות. יש חברות שיש להן אוכל שמתאים אך ורק לכלבים בוגרים. בזמן שיש חברות שיש לה אוכל לגורים בלבד. כל חברה מתאימה את רכיבי המזון שלה בהתאם לקהל היעד. כך שבזמן שגורים צריכים רכיבים תזונתיים מסוימים, הכלבים הבוגרים צריכים רכיבים אחרים. ראוי לציין כי יש חברות יוצאות דופן שיש להם אוכל לכלבים בוגרים וצעירים כאחד. אחת מהמוכרות שבהן שמציעה אוכל לכלבים MONGE הידועה ואיכותית.

 

איך תבחרו את האוכל המתאים ביותר לכלב שלכם?

בעלי כלבים רבים תוהים לפעמים אם הם בחרו באוכל המתאים עבור הכלב שלהם. שכן, נדמה שהכלבים שלנו בוחרים שלא לאכול את המזון שבחרנו להם מסיבות שונות. כדי שתוכלו להיות בטוחים שבחרתם נכון, אתם צריכים ליישם את השיטה הידועה שנקראת  "מסיבת החלפות אוכל לכלבים".

 

מהי מסיבת החלפות אוכל לכלבים?

מסיבת כלבים זו מסיבה שמארגנים אותה בעלי כלבים שרוצים לבדוק אפשרות להחלפת האוכל שמוצע לכלב שלהם. כדי שהמסיבה תקרה, צריכים להגיע אליה לפחות 5 מוזמנים וכל אחד צריך להביא שק אוכל. במהלך המסיבה כל אחד לוקח כמה חופנים משק האוכל של האחר, כך שניתן לצאת מהמקום עם 4 טעמים שונים. לאחר מכן, מתאפשר להביא לכלב טעימות מכל מזון ולראות מהו המתאים לו ביותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את ההבדלים בין החברות השונות של אוכל לכלבים וכל המידע הנוסף שאתם צריכים להכיר מקרוב. נאחל לכם שתבחרו את האוכל מתאים ביותר שלכם, בהצלחה!

כלב אוכל

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא