חיפוש

מיטת לואי – יתרונות חסרונות לרכישה

לפעמים יש מגמות בעולם עיצוב הפנים שגורמות לכל הבתים להיראות אותו הדבר.

אנשים לא תמיד משקיעים מחשבה לפני העיצוב, ופשוט משכפלים דגמים שראו וחיבבו אצל חברים או משפחה.

זה בולט בעיקר בעיצוב חדרי שינה, כשלפעמים מספיק לראות חדר אחד בשביל להבין איך חצי מחדר השינה במדינה נראים.

זה לא תמיד נראה רע, אבל לפעמים רוצים לעצב חדר שינה מעוצב ומיוחד.

 

מיטות לואי – המיטה שתחזיר אתכם למאה ה-17

מיטת לואי היא דגם מסוים של מיטה בעלת ראש מסוגנן ומעוצב. מקור השם מיטות לואי הוא מתקופת הרנסנס במאה ה-17, כאשר מלך צרפת לואי ה-14 התהדר במספר רב של מיטות מפוארות כאלו. ואכן, מיטות לואי רבות מגיעות עם ראש מיטה מפואר שכזה, שמזכיר בתי מלוכה ואצולה והרבה פאר והדר. אין ספק שמיטות כאלו הן סגנון עיצובי שונה בתכלית מהסגנון העיצובי המודרני והמשוכפל ומתאימות לאווירה מאוד מסוימת ויוקרתית. עם זאת, קיימות גם מיטות לואי המעוצבות בצורה מודרנית יותר למי שאוהבים, והן מן שילוב בין חדש לישן.

 

יתרונות של מיטות לואי

למיטות לואי ישנם מספר יתרונות:

עיצוב קלאסי ויוקרתי:

מיטות לואי הן מיטות מפוארות והאובייקט הבולט ביותר בחדר. בדרך כלל המיטה היא אכן הפריט הגדול בחדר, אבל במיטות לואי זה לא רק הגודל זה גם האופי והמראה. כשהן מעוצבות כיאות, מיטות לואי תופסות את העין באופן מיידי בגלל הפאר והיופי שלהן ומיטת לואי תהיה הכוכבת של חדר השינה שלכם.

 

ראש מיטה שמחזיק אתכם:

מיטות מודרניות רבות כיום מגיעות ללא ראש מיטה. זהו סגנון עיצובי מסוים שיש מי שאוהבים אותו ויש מי שלא, אך אין ספק שיש לכך חיסרון פונקציונלי כך שהכרית יכולה להחליק אחורה והראש נוגע בקיר. כאמור, המאפיין העיקרי של מיטות לואי הוא ראש מיטה מסוגנן ומפואר, ולהימצאו של ראש מיטה כזה יש יתרון פונקציונלי בולט – הוא סוגר את המיטה שלכם ומונע מדברים ליפול.

 

ריפוד בראש המיטה:

לא בכל מיטת לואי ראש המיטה מרופד, אך במיטות לואי רבות זה קיים ובהחלט מדובר ביתרון נוח. ראש מיטה מרופד מבטיח שהראש שלכם לא יפגע בטעות במשטח קשה ומכאיב, ומאפשר לכם להשעין את הראש והגב על משטח מרופד ונול.

 

האם מיטות לואי הן בהכרח מיטות המעוצבות בסגנון עתיק?

כאמור, מיטות לואי רבות מעוצבות בדומה למיטות המפוארות של מלכים ואצילים מהמאות הקודמות ומתאימות למי שאוהב את הסגנון הזה. עם זאת, קיימים גם עיצובים מודרניים יותר של מיטות לואי עם ראש מעוצב ומסוגנן המתאימות לקו העיצובי של חדרי שינה כיום. עם מיטות כאלו אתם יכולים לשלב בין חדש לישן ולהעניק מראה מיוחד לחדר השינה שלכם בסגנון מודרני וחדשני.

 

האם מיטות לואי יכולות להגיע עם ארגז מצעים?

למרות שקשה לנו להאמין שללואי ה-14 היה ארגז המצעים מתחת למיטה, כיום גם מיטות לואי מעוצבות ומסוגננות יכולות להגיע עם ארגז מצעים, כך שגם אם חסר לכם מקום אחסון אתכם יכולים להתפנק במיטת לואי.

חלל מעוצב

 

באותו נושא
כמה אמור לעלות שטיח לבית?

יש שטיחים יד שנייה שנמסרים בחינם וישנם שטיחים שנמכרים בבתי מכירות פומביות ומחירם מפורסם בעיתונות. אנחנו לא עוסקים לא באלה ולא באלה, אלא בודקים מה

קרא עוד »
ארון לבן
ארון מעץ מלא

החלטתם שהגיע הזמן להתחדש קצת? נמאס לכם מהעובדה שהבית שלכם נראה מיושן? אתם זקוקים אולי לארון חדש ואיקאה זו לא אופציה שיכולה להתאים לכם? אם

קרא עוד »