חיפוש

 5 סוגי רהיטים לחצר הבית שאתם חייבים לבחון

כאשר מתכננים גינה לחצר הבית, משקיעים בצמחייה, דשא, גדר מעץ וריהוט דקורטיבי, על מנת שהגינה תיראה מעוצבת ויפה.

המאמר יפרט 5 סוגי רהיטים לחצר הבית שחייבים לבחון.

 

1 – שולחנות וכיסאות מעץ

כאשר בוחרים ריהוט גן מעץ בראש ובראשונה יש לבחור שולחנות וכסאות מתאימים מבחינה ויזואלית לסגנון החצר. בין אם בחרתם בסגנון עיצוב כפרי או עיצוב מודרני, ריהוט מעץ הוא הבחירה הטובה ביותר עבורכם. את השולחנות והכיסאות מהעץ ניתן לעצב בהתאמה אישית ולבחור את הצבעים, הצורות והגודל המתאימים לצרכים שלכם. אם השולחן מיועד לאירוח ואתם צריכים להניח עליו כלים רבים לכמות אורחים גדולה, תצטרכו בוודאי שולחן חזק ויציב שיוכל להחזיק את הכלים או הסירים שתניחו עליו. גם אם השולחן מיועד לעציצים כבדי משקל תוכלו לעצב אותו בגודל קטן יותר אך עדיין לשמור על היציבות שלו. כיסאות מעץ באותו סגנון כמו השולחן ישמרו על המראה האחיד. חשוב להקפיד שיהיו נוחים ובזווית שתתאים מבחינה אורתופדית לגב ותאפשר ישיבה אופטימלית לאורך זמן. תוכלו גם לעצב כיסאות עם מנגנון שיכוון אותם לנוחות של כל אחד מהיושבים. כלומר, מי שאוהב יוכל לכוון אותם ולהישען אחורנית, ישר וכד'.

 

2 – פינות ישיבה מעץ

חוץ משולחן וכיסאות מעץ המיועדים להגשת הארוחה ניתן לבחור פינות ישיבה בפינות שונות בחצר שיהיו מיועדות למעשנים, ליד הבריכה, לפינת הקפה ולמנוחה. כל פינת ישיבה בה תבחרו ממגוון עבודות עץ תיוצר בידי אומן בעבודת יד ותהפוך את הגינה שלכם לאלגנטית ומרשימה. ניתן לבחור עיצובים בצורות מלבניות, עגולות או מרובעות ולהתאים את הכיסאות באופן שישלים את המראה בחלל הגינה הן מבחינת הגובה והן מבחינת הצורה. בנוסף, הניחו בפינת הישיבה כריות צבעוניות שיצרו קונטרסט בין העץ לבד.

 

3 – ספסל ישיבה מעץ

מחפשים סטייל לגינה ומקומות ישיבה מוצלים ונעימים? ספסלים לגינה מעץ ישדרגו לכם את הגינה ויהיו פרקטיים לישיבה נוחה מתחת לעץ ביום שמש חם ויוסיפו לכם מקומות ישיבה נוספים בחצר. תוכלו לשבת בניחותא ולקרוא ספר, להשגיח על הילדים המתרוצצים בגינה וליהנות מישיבה נוחה וממראה פסטורלי.

 

4 – נדנדת עץ

כחלק מעיצוב הגינה ועל מנת להשלים את המראה הטבעי והדקורטיבי של הגינה, תוכלו להוסיף נדנדה מעץ שלא רק שתעניק לכם נוחות, אלא אף תגרום לכם ולילדיכם ליהנות מנדנוד נעים ומרגיע בחצר ותהיה פריט עיצובי לגינה המושלמת.

 

5 – שתילה באדניות מעץ בעבודת יד

אם נמאס לכם מהעציצים הבנאליים ומאדניות הפלסטיק שכולם עושים בהם שימוש, תוכלו לבחור אדניות מעץ בעבודת יד ובהתאמה אישית. ניתן לבחור אדניות בכל גודל, צבע וצורה שיקשטו לכם את הגינה בפינות שונות. למשל, אדנית בצורת מריצה או מסגרת של אדניות כשבאמצע מזרקה קטנה יוסיפו לגינה שלכם המון יופי וטעם עיצובי מיוחד.

 

ספה ושולחן

באותו נושא
כמה אמור לעלות שטיח לבית?

יש שטיחים יד שנייה שנמסרים בחינם וישנם שטיחים שנמכרים בבתי מכירות פומביות ומחירם מפורסם בעיתונות. אנחנו לא עוסקים לא באלה ולא באלה, אלא בודקים מה

קרא עוד »
ארון לבן
ארון מעץ מלא

החלטתם שהגיע הזמן להתחדש קצת? נמאס לכם מהעובדה שהבית שלכם נראה מיושן? אתם זקוקים אולי לארון חדש ואיקאה זו לא אופציה שיכולה להתאים לכם? אם

קרא עוד »