חיפוש

סודות החיסכון של האנשים המצליחים בעולם

רבים מאיתנו לוקחים השראה מאנשים מצליחים כדי להעפיל למקום שלהם. אין ספק כי אנו יכולים ללמוד מכל אדם בעולם. כאן ריכזנו עבורכם את הטיפים של האנשים המצליחים בעולם לחיסכון מניב. מוזמנים להמשיך איתנו לקבלת השראה מהאנשים המצליחים בעולם.

 

לי קא שינג חתר להשגת מטרותיו

לי קא שינג שהיה עשיר מצליחן מסין שחי חיים נרדפים, התייתם מאביו וכבר מילדות הוא נאלץ לצאת לעבוד ולסייע לאימו בפרנסה, החליט להתמיד בהשגת מטרותיו. לא היה לו קל. אך הוא הציב לעצמו יעד והוא חתר בכל הכוח למלא אותו. כבר לפני גיל 20 הוא מונה לנהל מפעל. עם התפתחות השנים הוא התקדם ולא עצר ממטרותיו. היום הוא מחזיק בחברה רווחית שגובה ההכנסות שלה הוא לא פחות מ-55 מיליארד דולר לשנה.

החלטתם להגיע למטרה מסוימת? הגיע הזמן לדבוק במטרה ולהתמיד. אין לכם הון עצמי ראשוני לביצוע המטרה שהצבתם לעצמכם? פתחו חיסכון על שימכם שיסייע לכם לצבור הון סימלי ראשוני להשקעה. אין סיבה להישאר מאחור. הדרך קשה אך הדבקות במטרה תביא אתכם קדימה.

 

סטיב ג'ובס דגל ביצירתיות

היצירתיות יכולה להניב הכנסה גבוהה במיוחד כאשר היא מנותבת בצורה נכונה. סטיב ג'ובס היה יצירתי, הוא פיתח מוצרים רבים כמו האייפד. הוא טען שכל אחד יכול להיות יצירתי ולחבר בין דברים שונים שהוא רואה ולשלב אותם יחד. בהקשר לכך כדאי שניקח ממנו את החשיבות של החשיבה היצירתית ולא נישאר מקובעים אך ורק על השקעות בנאליות. ניתן מקום לגיוון ויצירתיות. אם יש לכם רעיון חדש ליצירת הכנסה, שתפו אותו עם חבר, יכול להיות שהוא יכול להכניס כסף רב. אל תדכאו את היצירתיות שבכם.

 

דונלד טראמפ מעודד ליצירת שינוי

אין לנו מה לחכות שמישהו יגיע ויבצע המראה במטוס בו אנו יושבים, המישהו הזה אמור להיות אנחנו. כל אחד אחראי לקידום האישי שלו וכדי להתקדם צריך לשנות עמדות ולהמריא! אם עד היום דגלתם בהשקעה מסוימת כדי להצליח, חשוב לבדוק, האם זה מקדם אתכם כפי שאתם מעוניינים? אולי יש צורך בשינוי עמדות שיוביל אתכם להמריא גבוה יותר?

 

ווינסטון צ'רצ'יל לא נבהל מכשלונות

מכירים את המשפט "לא נכשלתי, מצאתי עוד דרך שהיא לא מתאימה" ? יש מי שעבורו משפט כזה הוא דרך חיים. לעבור מכישלון לכישלון מבלי להתייאש, עם אותו זוהר בעיניים ועם אותה אמונה שהפעם זה יצליח. אמנם לצורך כך יש צורך בהתמדה נחושה, אך עם התמדה ניתן להגיע רחוק. גם אם ניסיתם ולא הצלחתם, הכל בסדר. תנסו שוב עד שההצלחה תגיע גם אליכם. תמיד תוכלו להתייעץ עם מומחים לצורך כך. אך הייאוש הוא אסון. זכרו זאת תמיד. אין סיבה להפסיד השקעות משתלמות בגלל הפחד מכישלון. נהלו את עצמכם בחוכמה.

חיסכון כספי

 

באותו נושא